Kitabı yayınladım^•^
|
|
|
• | •
|
|
-----------------------------------------------------------------(Bakın Meanie'den ilham aldım bunu yaparken)
Ne şekli olduğunu anlamayan var mı?
Bir kış günü,üyelerin kısıtlı tatilini değerlendirmek için kış tatiline çıkarsınız.Sen onu karların içide bırakıp ikinize sıcak çikolata almaya otele girersin.
Otele girmenle tanımadığın,seninle aynı yaşlarda bir adam yanına gelir ve seninle konuşmaya başlar.Aralıksız iki saat boyunca sana iltifatlar eder,över.
2 saattir seni bekleyen sevgilin sinirle otele girer,karşısında elini beline koyan adamla seni görünce iyice çıldırır.
Biasının tepkisi?
S.Coups:
"İnanamıyorum!"
Sinirden damarları fırlayacak gibi olur,iki adımda yanınıza gelir.Seni umursamaz,adamla ilgilenir.
"Kimsin sen?"Keskin sesiyle konuşuyordur,belki biraz da dövmemek için zor duruyordur :)
"Asıl sen kimsin?"
"Ben dokunduğun belin sahibiyim APTAL HERİF!" Attığı kafayla, korkuyla bekleyen sen onun beline sarılır ve adamdan uzaklaştırırsın.
Görevliler adama yardım ederken S.Coups yüzüne bile bakmadan,orayı terkeder.
Jeonghan:
Seni belki de yirmi kez aramış ve otuz kez de mesaj atmıştır.Hiç sinirlenmeyen,sakinlik abidesi Jeonghan sinir küpüne döner.
Otele girer girmez gördüğü görüntüyle iyice küplere biner.
Sen belindeki elden rahatsız olup iterken Jeonghan çoktan oradan gitmiştir,her şeyi yanlış anlamış şekilde..
Joshua:
"Sana olan güvenimi kırdın.Aferin (adın).O benden daha mı iyi-"
"Sen de kimsi-"
Sinirle adama döner,iki saattir ona vurmamak için yüzüne bile bakmıyordur ama hâlâ konuşması sabır taşını kırar.
"KAPA ÇENENİ S*KİK!"
Olayların kötü yere gittiğini görüp Joshua'nın elini tutarsın ve götürmeye çalışırsın.O elini iter ve kırgın bakışlarıyla sana bakar.
"Kendimden beklerdim de senden beklemezdim, (adın)."
Jun:
"Sen kimsi-"
"Çeneni birazdan kıracağım,o zamana kadar sabret çöp beyinli." İşaret parmağını adamdan alır ve sana doğrultur.
"Sen bittin (adın).Kıskanç olduğumu bildiğin halde kıskandırmak istemenden bıktım."
Tekrar eder.
"Bittin"
-hangi anlamda bittiğiniz sizin hayal gücünüze kalmış-