♧45♧ part 1

2.8K 61 44
                                    

19.45

Vernon, Mingyu, Wonwoo, sen

♧S.Coups kapıyı açtığında arkadaşlarının elindeki poşetleri alıp onlara erkeksi bir selamlama bahşetti.

♧Dördü de salona yerleştiğinde Wonwoo ve Vernon koltuğa atlarken S.Coups filmi açtı. Sen ve Mingyu da cipsleri kaselere koyup kola ve bardakları tepsi koyup, elindeki ağır tepsiyle salona geçti.

♧On dakika sonra hepsi rahat bir pozisyon bulup filmi izlemeye başlamışlardı.

♧Bu film seansı size özeldi ve ayda en az üç kez yaparlardı.

♧Film ortalara geldiğinde-en heyecanlı kısımdı burası- ev karanlığa gömüldü.

♧Elektrikler gitmişti. Sen korkuyla kafanı Vernon'un bacaklarından kaldırdın telaşla, karanlıktan korkuyordun.

♧Karşıdaki koltuktan gelen ses Wonwoo'ya aitti. "Sakin ol (adın)"

♧Küçüklükten beri arkadaştınız, birbirinizin her şeyini biliyordunuz. Senin nasıl karanlıktan ölümüne ürktüğünü biliyorlardı. Özellikle sevgilin Vernon biliyordu. Onu elektrikler gittiğinde arardın ve seninle sabırla konuşurdu, bu da işe yaramazsa evinize gelirdi. Vernon ailenin güvenini çoktan kazanmıştı.

♧Gözlerin dolarken arkandaki adım seslerine döndün.

♧"Ben şalterlere bakacağım." S.Coups konuştuktan hemen sonra telefonunun feneri açılmıştı.

♧Rahatlamak için fenerin ışığını izledin S.Coups giriş kapısının yanındaki şalterlere tutana kadar.

♧Sonra gözleri çekip arkandan sana dolanan ele dokundun.

♧"Yanındayım."

♧Fısıltısıyla kulağına çarpan sıcak nefesini hissettin.

♧"Çocuklar, burada garip bir şey var."

♧"Ne oldu hyung?" derken Mingyu kendi telefon fenerini açmıştı koltuktan kalkarken.

♧"Şalterler açık."

♧"Diğer evlere de bakalım hyung. Belki şehir kesintisidir, ya da mahalle."

♧S.Coups onayladığında. Hiç sesini duymadığın Wonwoo'ya döndün. Onu görebildiğin söylenemezdi aslında.

♧"Wonwoo?"

♧İrkildiğini gıcırdayan koltuk telinden anlamıştın. "Sen iyi misin?"

♧Ses vermediğinde Vernon kolunu belimden çekmişti. Arkanda hissettiğin boşlukla Vernon'un feneri çoktan açılmış ve Wonwoo'ya tutulmuştu.

♧Koltuğun üstünde iki büklüm durmuş Wonwoo, tırnaklarını yiyordu.

♧"Karanlıktan korkmaya mı başladın Wonwoo?"

♧"Buraya gelip sizi de tehlikeye atmamalıydım. Özür dileri-"

♧Wonwoo'nun sözünü Mingyu kesmişti. Hızla salona girmiş telaşla konuşmuştu, korku da vardı bedeninde.

♧"Kapılar açılmıyor."


















-----------

Bu trailer gibi bir şeydi. Konu biraz-çok az- belli olsun diyeydi. Bundan önceki gibi zart diye girmek istemedim hehe

Düşünceleriniz neler?

Ya da tavsiyeleriniz




Say the name! SEVENTEEN

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin