*18*

6.2K 164 124
                                    

Bu bölüm biraz da Hayal Et'leri andırdı.Bölümü hemen atamadığım için, affettireyim dedim.

Hiphop Team

•••••••••

6 yaşında bir oğlunuz var, onunla beraber parka gidiyorsunuz.Biasınızsa provada.

Oğlunuz parkta bir oyuncaktan bir oyuncağa binerken siz telefonunuzla uğraşmaya başlıyorsunuz.

Arada bir göz atarsınız, göz atmayalı 10 dakika olduğunda tekrar parka dönersiniz.

Oğlunuzu göremiyorsunuzdur.Her tarafı gözlerinizle taradıktan sonra ayağa kalkar ve oyuncakların arasına bakarsınız.

Hâlâ ortalarda olmayan oğlunuzu parkın çevresinde bir saat boyunca ararsınız, en sonunda gözlerinizden yaşlar akar, süzülür tek tek.

Ve biasınızı ararsınız.

Telaşla olanları anlatırsınız, sizdeki telaş kat ve kat ona bulaşır ve provadan koşarak çıkar.Kimseyi cevaplamadan.

O parka geldiğinde önce size sarılır."İyi misin?" sorusuna cevap veremezsiniz, pişmanlıktan ve utançtan.Telaştan.

O da sizden ayrılır ve parkı didik didik arar, sen de onun arkasında koşuşturursun.

İkinizde yorulduğunuzda, banka oturur ve düşüncelere hapsedersiniz kendinizi.

Biasınız umut kesmek istemez, kötü düşünmeden oğlunuzun gidebileceği yerleri düşünür.

Tam ayaklanacakken tekrar arayacakken etrafı, ses duyulur tam karşınızdan.

"Anne, baba ben donduymacı amcayla donduyma veydim arkadaşlayıma."

O an sen inanamaz ve ağlamaya başlarsın.Bu sıra da biasın?

S.Coups:

Senin ağlamana kadar hiç bir şeyi farkedememiş, donmuş kalmıştır.

Dondurmacının elini bırakıp annesine koşan oğlunun gerçekliğini farkedince ayağa kalkıp sana doğru koşan oğlunun kolunu tutar.

Sinirle hareket etmekten nefret etsede, şuan düşünceleri tükenmiştir.

"Annene neden haber vermedin sen?!Sana sürekli söylemiyor muyuz!Bir daha parka gelmek yok!Düş önüme!"

Oğlunuz dolu gözleriyle başını aşağı eğer.

Seungcheol seni elinden tutarak kaldırır ve oğlunun yanında durdurur.Kendisi dondurmacının yanına gider.

"Küçücük çocuğu saatlerce annesiz babasız yanında tutmak da ne demektir lan!SALAK HERİF!"

Adamla olan dalaşmasında kimin galip geleceği belliydi.

Hayatının iki baş köşesinde ki insan taneleri  için çok telaşlanmıştı, onu kimse durduramazdı.

O adam hastanelik olduğuyla kalsa, sevinmeliydi..

Vernon:

"Sakinle-" duyduğu sesle elini belinden çekip karşısın baktı.

Biricik oğlu karşısında gülümseyerek bakıyordu.

Senin ağlamanı bile duyamaz, oğluna koşar.Koca bedeni arasına alır minik bedeni.

"Annem neden ağlıyoy baba?"Cevap veremez..Kendisi bile ağlıyorken..

Oğlunun başını okşarken geri çekilir, çatık kaşlarıyla ve ıslanmış yanaklarıyla konuşur Hansol.

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin