Önceki bölümlerden
××Arkandan uzatılan gömlekle kim olduğuna baktın ensenin üstünden.
××The8 üstündeki siyah gömleğini çıkarmış kan kaybını durdurman için sana uzatıyordu.
♤♤♤
××"B-beni kurtarın."
××"Kurtaracağız" dedi Wonwoo size öncülük edip odadan çıkmadan önce.
♤♤♤
××Katil S.Coups'u duvara dayayıp nefesini keserken Vernon'un ayaklanmasına izin vermeden tekmesiyle son vuruşunu yaptı ona.
××Vernon kafasına yediği tekmeyle birkaç santim arkaya sürüklenip bayılmıştı.
♤♤♤
××"Kapı kilitli"
××Jun geri çekilirken The8 sözü aldı.
××"Sağdaki odada Dino var. O da yaralı."
03.20
Seungkwan, Hoshi
××Seungkwan'ın cansız bedenine baktıkça ağlaması artıyordu Hoshi'nin.
××Köşke hepsi birlikte girmelerine rağmen yakalananlar üçü olmuştu.
××Joshua, Seungkwan ve Hoshi.
××Katil adam üçümüze birden sahip çıkamayacağını düşünüp Seungkwan'ı tam karnından bıçaklamıştı. Onu olduğu yerde bırakırken Hoshi ve Joshua'yı yakalayıp en aşağı kata indirmişti.
××Joshua da Hoshi de şoktaydı ve hiçbir şey yapamadan şu an Hoshi'nin olduğu odaya tıkılmışlardı.
××Fakat katil, Seungkwan'ı bir kenara atıp Hoshi'yi bağlarken Joshua şoktan çıkıp bedenini kaldırdı. Kan pompalanırken bacaklarına saniyeler içinde kaçtı oradan.
××Hoshi Joshua'ya hak veriyordu. Canını kurtarmak için o da olsa kaçar... Tamam belki kaçmazdı ama yine de suçlamamak istedi arkadaşını.
××Katil onları buraya kilitleyip gitmesinden sonra, Seungkwan gözlerini açmıştı.
××Bir saat boyunca Seungkwan'ın öleceğini bile bile ona moral verdi Hoshi. Yapabiliriz dedi, yapacağız dedi.
××Fakat bir saatin sonunda Seungkwan yerle bir olmuş akciğerindeki, diyaframındaki tüm havayı bırakmıştı. Ve bir daha da geri almamıştı.
<Ölüm saati 02.07>
×תimdi iki saat geçmişti ve Hoshi arkadaşının vücudunun nasıl morardığını izliyordu.
××Gözyaşları durduğunda, aklını toparladı. Tüm dağılan düşünceleri birleştirdi.
××Önce bağlı olduğu ipi koparmalıydı
××Büyük bıçaklar karşıdaki duvarda asılıydı, oraya erişmesi imkânsızdı.
××Bu yüzden can yakıcı seçeneği yaptı.
××Kalın ipi ellerini çekerek kopardı.
××Bilekler aşınıp kanamaya başlamıştı fakat o büyük bıçaklara gitti.
××En büyüğünü alıp Seungkwan'ın ruhsuz bedeninin yanından geçip kilitli kapıya ulaştı.
××Kapı eski türdendi, bu yüzden yan tarafından bir tahta geçirilerek kilitleniyordu.
××Elindeki bıçağı yere bırakıp duvara asılı olan tırtıklı bıçağı aldı.
××Tahta bununla daha çabuk kesilebilirdi.
××Bıçağı kapıyla duvarın arasına sokup tahtaya indirdi.
××Tahtayla bıçağın birbirine sürtüş sesi kulaklarına dolarken Hoshi'nin, bu odada daha fazla kalmamak için bıçağı itip çekme işlemini hızlandırdı. Kol kasları sızlarken bıçağa daha fazla yüklendi.
××Tahta ikiye ayrılıp kapı gıcırtıyla dışarıya doğru açıldığında Hoshi dışarının karanlığını yenmek için odadan fener aldı-bağlandığı telden yerin arkasında dolap vardı, yarısı kırıktı-
××Fenerle yukarı çıkarken, fenerin ışığı bir yere çarptı.
××"Hoshi!"
××Joshua'ydı bu, merdivenin arkasına saklanmıştı ve uykulu bir hali vardı.
××Joshua olduğu tozlu yerden eğilerek çıkıp Hoshi'ye sarıldı.
××İki yakın arkadaş birbirlerinin sırtını okşayıp ayrıldığında ilk sözü Joshua aldı.
××Düşen yüzüyle Hoshi için kritik soruyu sordu.
××"Seungkwan nasıl?"
××Joshua Hoshi'nin mimiklerinin kaybolup yerine yanaklarına gözyaşları akmaya başladığında gözlerini yumdu.
Yüce tanrım, bu bir rüya olsun.
××Joshua gözlerini aralayıp gerçekliğe tekrar döndüğünde Hoshi'nin gözyaşlarını sildi.
××"Diğerlerine bakalım, çıkacağız buradan."
Diğerlerine ne oldu? (S.Coups, Wonwoo, The8, Jun, Dokyum, (adın), Dino, Vernon, Mingyu, Jeonghan)
Bölümde sizi en sinir eden şey neydi?
Bölümde sizi en çok etkileyen şey neydi?
Bunu bugün bitirmemi ister misiniz? Zaten sona yaklaştı.
Ve..
Woozi sizce nasıl ortaya çıkacak?
Ayrıca kurguyu eleştirirseniz-kendi bakış açınızdan tamamen- çok mutlu olurum
Say the name! SEVENTEEN