Okuldan yorgun gelmiştin ve evinize girer girmez yatak odanıza çıkıp çantanı fırlattın,ardından elindeki kitaplarıda .
Bu anlarda biasın?S.Coups:
Onun için etrafı dağıtman umrunda olmazdı.Nasıl olsa sen topladığın için umursamıyordu tabi.
"Bebeğim,sevgilinin kollarının yorgunluğunu almasını ister misin?"demiş ve kollarını açmıştı.
Sen kollarına girerken o saçlarını koklamakla meşguldü.
Jeonghan:
Senin eve girmenle seni takibe almış odayı dağıtmanla konuşmaya başlamıştı.
"Yah!Evi niye dağıtıyorsun?Ya annem gelirse,ortalığı böyle görürse yanlış olur tamam mı?Lütfen şunları düzgünce yerlerine ko-KİME SÖYLÜYORUM!"
Yorgun bedenini yatağa atmıştın,onun dırdırını umursamadan.
O ise..Kesinlikle delirmişti bu hallerine.
Joshua:
"Buraları toplayacaksın değil mi?"Sen ona kızgın bakınca sırıttı.
"Yorgunluğun bitince tabi."
O dağınıklığı da yorgunluğunu da umursardı ve ortaya karmaşa çıkardı.
Jun:
O da sana yardım eder ve okul hırkanı çıkarır atardı.
Sen yatağa attığında bedenini,hızını alamaz ve yastıklarıda yere atardı.
Çoğunlukla dağınıklık yaptığında kızdığın için şuan onların acısını çıkarırdı.
Bunları abartacak ve seni çileden çıkaracaktır.
Woozi:
"Bugün çok yorgun görünüyorsun.Sana süt getireyim mi?"
O sana hizmet etmek için hazır.
Lütfen hizmetin b*kunu çıkarma.
0:)
😇
Hoshi:
Senin yatakta ölü gibi yattığını görünce endişelenir ve mutfağa inip yeşil çay yapar,odanıza getirir ve masaya koyar.
"Benim sevgilime yorgunluk yasak,bunu iç ve enerjik ol bebeğim!Fighting!"
Wönü:
"Yorgun olman,yaramazlığa engel değil."
Diyerek yatakta sana sırnaşıp durur,sonuç olarak
Pes eden "😑" yüz ifadeli bir (adın) ve, amacına ulaşmış Wönü
DoKyummie:
"Yorgunken hiç çekilmiyorsun."Seni oyun oynamak için rahatsız eder sürekli ve sen en sonunda dayanamayıp "SUS DOKYUM!" diye bağırırsın (anırırsın:)
İstediğine ulaşamayan Dokyum'un, yavru köpek bakışları solarken seninle beraber uyuyakalır.
Mingyu:
"Gören de iki ton kitap çalıştın sanar.Alış güzelim,sevgilin sınıf birincisiydi."
Sen uyumak isterken başında konuşup durması sinirini bozardı.
Ne zaman 'sus'desen 'tamam' der ve birkaç saniye sonra "alışmalısın.." diye tekrar başlardı.
The8:
"Yorgun musun?"
"Evet."
"O halde beraber uyuyalım."
Der ve senin göğsüne kafasını koyup yorgunluğunu anlayışla karşılardı.
Seungkwan:
"Uyuyacak mısın?"
"Evet."
"Neden?"
"Yorgunum."
"Neden yoruldun?"
"Okul yorucuydu." Sonuna doğru sesin kısılmıştı bile.
"Hey!Gözün kapanıyor uyuyacak mısın?"
"Evet."
"Neden?"
"yorgunum."
"Yorgunsun uyuyacak mıs-"
"KAPA ÇENENİ SEUNGKWAN!"
Vernon;)
"Uyuyacak mısın?Beraber uyuyalım."Sen yatağa giderken o da arkandan koşa koşa gelir.Sen yatağa ulaşmadan o yatar ve kollarını senin için açar.
O kısaca fırsattan yararlanır.
Normalde pek romantik olmamanızdan,o bunu kullanır ve kollarınızda size binlerce kez "seni seviyorum" diyerek uyutur.
Siz romantik değilsin diye yakındığınızda da bunu öne sürer.
O bir hain.
LeeChan:
"Selam bebek donun ne renk?"
Kapıyı her zamanki şebeklikleriyle açan Dino'yu umurmadan onu itip içeri geçersin,o ise siz çıldırana kadar sizinle uğraşmaya devam eder.Yorgun olduğunuzu anlamaz.
"Seleme gezele keze,+slm gzl kz+"
"SiGarAn OLayIm YaK beNi, CayIr cAyIr."
*Dino'ya göz deviren yazar emojisi*
-----------
Bir sürü kitap paylaşacağım-çünkü tatildeyiz ayol,bol bol kitap olmalı tabi-
Birincisi size önceki bölüm bahsettiğim teori benzeri bir kitap.
Diğerinden emin değilim ama Seventeen'le ilgili oyunlar yapıp bunu kitap yapacağım sanırım
Sonraki The8'in başrol olduğu fanfic
Sonra da Wonwoo'lu bir fanfic
Fakat bunlarda ki tek sorun,kapak yok.Uygulama da indiremiyorum telefonum.tam.bir.Amip.çünkü.
Benim.için kapak yapacak yardısever yok mu? :"
Hiç mi yok-_-
Yahu ben ful Seventeen beylere çalışıyorum bebekler!
(Uyanık olanlara selam -3-)