Dinozor'a yaptığımı saate de yapmak istedim. İstek de vardı zateNHOSHHHHHOSHHHOSHII
Hoshi'nin kız arkadaşı olduğunda üyeler;
İlk yurtlarına geldiğinde;
-S.Coups senin zaten Hoshi'ye benzeyeceğini biliyordu. Bu yüzden neşeyle karşılarına çıktığında seni sevdi. Yine de zekanı test etmek istedi, üyesini aptal bir kıza vermek istemiyordu. Bu yüzden sık sık sorular sordu.
-Wonwoo sen geldiğin sırada playstation oynuyordu, odaya girdiğin anda kolu usulca bırakıp selam verdi ve odasına gitti. Dino'nın sevgilisinin aksine sen yaşıtının sevgilisiydin, bu yüzden dalga bile geçemedi. Utandı.
-Mingyu sadece kendi gibi olurdu. Yurtta yavru köpek gibi peşinde dolanır ve gerçekten seninle konuşmayı isterdi.
-Jeonghan en büyüklerden olduğundan samimi olsa da biraz resmi davranırdı. Seni tıpkı Seungcheol gibi tanımak isterdi.
-Jun seni de garip bakışlarıyla analiz ederdi, ama bu kısa sürerdi ve yanına gelip Hoshi hakkında olumlu şeyler söylerdi.
-Seungkwan kesinlikle noonacı/kardeşçi olurdu. Hoshi gibi manyak bir şey olacağından kendine benzetirdi ve kısa sürede uyum sağlardı. Hoshi hakkında utanç verici anılardan bahsederdi.
-Vernon soğuk gibi görünürdü ilk yurda geldiğinde. Hoshi sana ondan bahsetmese cidden çok ciddi biri olduğunu düşünürdün.
-Joshua kibarca selamlar ve sizi pek sıkmadan yalnız bırakırdı. Karşısında en çok utandığın üye olurdu çünkü cidden çok nazikti. Hata yapmaktan korkardın.
-Dino da tıpkı Wonwoo gibi senden uzaklaşırdı. Selamı da kısık sesle olurdu. Sadece birkaç gelişinden sonra normale döner ve tam bir 'sinir bozucu şekilde ahmak erkek kardeş' olurdu.
-Woozi ikinci bir Hoshi'den korkardı. Senin sadece daha akıllı ve sakin olmanı umarak selam verir ve işine dönerdi.
-Dokyum da Jun gibi Hoshi'yi överdi ilk gelişinde. Sonraki gelişlerinde onun dedikodusunu kesinlikle yapardı. En iyi arkadaşın da muhtemelen o olurdu.
-The8 Joshua ve Jun'un karışımı gibi olurdu. Çok kibar ve Hoshi'yi öven biri olurdu. Esprilerine en fazla üye o olurdu.
Kavga ettiğinizde üyeler;
Senin tarafını tutanlar: The8
Hoshi'nin tarafını tutanlar: Jun
Kavga ederken oturup susmanızı dileyenler: Woozi, Wonwoo, Dokyum
Neler olduğunu büyük bir dedikodu misali takip edenler: Boo Seungkwan, Seungkwan, Seungkwan Boo, KwanBoo Seung, Seungboo Kwan
Sizi ayırmak için kendini paralayan: S.Coups, Jeonghan, Joshua
Kavga uzarsa muhtemelen ikinizi itip sizi ayıranlar: Vernon, Mingyu
Kavgayı bıyık altından gülerek izleyen: Dino
En iyi arkadaşları;
-Garip bir şekilde Woozi'nin kız arkadaşı. Çok zıt olduğunuzdan birbirinizi tamamlardınız. Woozi ve Hoshi birlikte çalışırken siz de vakit geçirirdiniz.
-Mingyu'nun kız arkadaşı şapşal bir şey olduğundan onunla da anlaşırdı.
-Aslında genel olarak sosyal birisi olması sebebiyle hepsinin sevgilisiyle vakit geçirirdi.
Üyelerin senin hakkındaki ilk düşünceleri;
Seni Hoshi'nin bir kopyası olarak görenler: S.Coups, Vernon, Hoshi(..s..s.s), Woozi.
Fazla çenebaz olduğunu düşünen: Wonwoo, Jeonghan.
Çok şirin ve kibar olduğunu düşünen: Joshua, Jun, The8 ve Dokyum.
Kendi gibi birini bulduğu için senin gevezeliğine bayılan: Seungkwan,
Seni acayip komik bulup her kelimene yarılan: Mingyu, Dino.
#######
MERHABALAR AQW
AKTİFİM
Naber
Bölümdeki favori bölümünüz?
Favori üyeniz?
İstekler de buraya
Vee çok kötü bir haberim var
Sınır
Okuyucuların-ben de dahil- korkulu rüyası. Sınır geçmeden atmayacağım bölüm ne yazık ki. 350 kişinin görüp 30 kişinin oy vermesi ve 10 kişinin yorum yapması hoş değil :")
Bu yüzdeeen
+40 oy
+40 yorum
Diyor ve özür dileyerek gidiyorum
Say thE NAME SEVENTEEEEEEEEEEEEN