Beş gün sonra hastane
09.23
(Adın), S.Coups, Jeonghan, Joshua, Hoshi, Vernon, The8, Jun, Mingyu, Dokyum
●Dünki cenazelerden sonra hiçbiri uyuyamamıştı, hastanenin üç kişilik odasında on kişiydiniz.
●Dün yakın arkadaşlarınızı toprağa vermiştiniz. Wonwoo'nun hastaneye gelinceye kadar duran kalbi hastanede yeniden hayata döndürmemişti biricik arkadaşınızı.
●Onu da toprağa emanet ettiğiniz. Dino, Seungkwan ve Woozi'nin yanına. Woozi'nin bedeninden kalan tek şey külleri bile olsa, o da girmişti toprağa.
●Hâlâ Mingyu ve Jeonghan dışında kimse katilin kim olduğunu bilmiyordu, Jeonghan Mingyu'ya mezara kadar saklamasını söylemişti.
●Cenaze gözlerinin önünden gitmiyordu.
●Beyin travması geçiren Vernon ve kemiği kırık olan The8 tekerlekli sandalyede gelmişti. Sense ayaktaydın fakat yüzünde sayısını bilemeyeceğim kadar bandaj, karnında ise zedelenmiş olan bölgelerin vardı.
●"Hâlâ inanamıyorum." dedi S.Coups.
●"Bizi kurtardı ama kendini yaktı. Hem de gerçek anlamda."
●En yakınını kaybeden Vernon gözyaşlarını tutamayarak hâlâ ağlarken kafasıyla onayladı hyungunu.
●Sen söz aldın bu sefer.
●"Onların yüzünü unutmak istemiyorum." dedin.
●"Ben de." diyerek tek tek katıldılar sana.
●"Genç öldüler, yapmak istedikleri çok şey vardı. Onlar yerine yapamaz mıyız?"
●"Ne yapacağız ki?"
●"Woozi bana bir keresinde öldüğünde mezarında çiçeklerin beyaz olmasını istediğini söylemişti. Mezarda bile sade olmak istiyordu, kimsenin ağlamamasını istediği söulemişti." dedi Jeonghan.
●Ardından Mingyu konuştu.
●"Wonwoo bilgisayar oyunlarını seviyor, hayali bir bilgisayar oyunu yaratmaktı. Hatta geçen ay bir firmayla elindekileri paylaştığını söylemişti."
●"Seungkwan şarkı söylemeyi çok severdi, bende ses kayıtları var." dedi Vernon çatallaşmış sesiyle arkadaşlarına katılırken.
●Ardından sen tekrar konuştun.
●"Dino?"
●"Onun almak istediği bir gemi vardı. Lego." dedi Dokyum.
●S.Coups ise hepinizin dediklerini toparladı ve hep yaptığı gibi plan kurup sizinle paylaştı.
●"Woozi için mezarını bembeyaz yapalım. Wonwoo için oyun firmasına mesaj atalım. Dino için de o legoyu alalım ve ona verelim. Seungkwan'ın kayıtlarını da YouTube'da paylaşalım."
●"Mükemmel olur." dedi Jun.
●"Yine de, onlar hayattayken yapsaydık eğer-" derken Vernon, S.Coups yanına gidip susturdu onu.
●Vernon'un elini alıp tam kalbinin üzerine koydu.
●"Onlar her zaman buramızda Vernon. Ölmediler, yalnızca içimizdeler. Onlar hâlâ arkadaş grubumuzda, asla da ayrılmayacaklar. Bizi izliyorlar, belki biz onları göremiyoruz ama Seungkwan senin onun için ağladığını görüp yanında ağladı. Bundan eminim. Şimdi onlar tamamen yok olmuş gibi konuşma."
●S.Coups'un konuşmasıyla hepsinin elleri kalplerine gitmişti, gözyaşları birer birer düştü yanaklarından.
Sekiz gün sonra 13.03