♧47♧ part 3

1K 53 65
                                    

22.14

Vernon, (adın), Mingyu, S.Coups

♧"Bu çocuk iki sene önce intihar eden çocuk. Hatta Wonwoo'nun mahallesinden."

♧"Neden intihar etmiş ki? İntihar bir çözüm değil." dedin.

♧"Zorbalık görüyormuş okulda. Boyu kısa olduğu için, Wonwoo'nun okulundaydı. Wonwoo onu hiç görmediğini söylemişti ama arkadaşım çocuğun ön sırasında oturuyormuş."

♧"Çocuk liseye ilk geldiğinden beri çok ders çalışıyormuş, insanlar ondan kopya istediğinde asla vermezmiş. Ağır başlı, korkulacak bir tipti demişti. Ama lisenin ikinci senesinde çocuk annesini kaybetmiş. Zaten çocuk çökmüş, sonra onunla annesi hakkında ve boyu hakkında atıp tutmuşlar. Dayak bile yemiş. Lise üçte çocuk hiç konuşmaz olmuş ve oldukça da mutluymuş bunun yanında. Ama onunla bir çocuk sürekli uğraşmaya devam etmiş."

♧"Sürekli rahatsız edilen JiHoon lise üçün yaz tatilinde evinde ölü bulunmuş. Mektup bırakmış."

♧"Ne yazıyormuş?" merakla soran S.Coups'a yavaşça döndü Mingyu-sahte bir yavaşlıktı. Ve feneri çenesinin altından yüzüne tuttu.

♧"Yaklaşın." Fısıldamasıyla gülecek gibi olsamda diğerleriyle kafamı eğdim.

♧"Bedel ödeteceğini yazmış."

♧Bir anda ortamın havasını değiştirerek feneri yüzünden çekip gülerek geri çekildi.

♧"Ben birinin götünden uydurduğuna inanıyorum."

♧"Emin değilim." dedi S.Coups "Belki senin götündendir."

♧Hepiniz güldüğünüzde kapının çarpma sesi kulağınıza doldu.

♧Gülüşler kesilirken Mingyu göz devirdi. Sandalyeden kalkıp kapıya doğru bağırdı-damarları belirginleşene kadar-

♧"KES ŞUNU WONWOO"

♧Ses kesilmeyip kapı tekrar çarptığında Mingyu seslice bir nefes verip kapıya gitti, önüne tuttuğu feneriyle birlikte.

♧S.Coups ve Vernon da arkasından giderken kahvenden son bir yudum alıp onlara yetiştin.

♧"Tanrım.. Bu korku filmin fırlamış yazılardan bıktım. Wonwoo bu kadar oyun yeter."

♧Giriş kapısına yazılmış 164 yazısına bakarak konuşuyordu Mingyu.

♧Mingyu hâlâ şaka olduğunu düşünüp kendini kandırıyordu.

♧S.Coups şaka olmadığını kavramaya başlamış gibiydi.

♧Vernon şaka olmadığını biliyordu.

♧Sense hem şaka olmadığını bilip hem de korkuyordun. Hem kendiniz hem de Wonwoo için, bir anda ortalıktan kaybolmuştu.

♧"İş çığrından çıkıyor Mingyu, şaka değil." dediğinde Mingyu az önceki gibi feneri yüzüne tuttu.

♧"İnandın mı yani? Bu kadar aptal olmazsın." diyerek yüzünü inceledi.

♧"Olabilirmişsin."

♧Feneri senden çekip kapıya tekrar tuttuğunda işte bu sefer şok olmuştu.

Asıl salağın kendin olduğunu biliyor musun?

♧"Siktir."









22.45

Mingyu, S.Coups, (adın), Vernon

♧"Sabaha kadar bekleyelim. Annemler sabah gelecekler ve bu saçmalıktan kurtulacağız."

♧Salonda diken üzerinde gibiydiniz, bir koltukta dördünüz oturuyor ve birbirinize yaslanıyordunuz.

♧Vernon senin elinle oynarken Mingyu S.Coups'a cevap verdi.

♧"Wonwoo? O hangi cehennemde sence?"

♧Sen konuştun.

♧"Onu bulmalıyız. Neler döndüğünü bilmek istiyorum, ve arkadaşımı merak ediyorum."

♧Hepsi sana hak verdiğinde tekrar yukarıdan ses geldi. Çocuk koşuşturmasına benziyordu. Tam karşınızdaki merdivenden görünen ikinci kata baktınız.

♧Çıplak ayaklar gördüğünüzde sen irkilerek Vernon'un göğsüne kapanırken S.Coups ve Mingyu fenerlerini aynı anda yukarı tutmuştu.

♧Işık ayaklara ulaştığında kıpırdayan ayaklar tam merdivenin başlangıcında durdu.

♧Bacaklar kıvrıldı, eğiliyordu.

♧Sen görmezken Vernon, S.Coups ve Mingyu ağızları açık ona bakıyordu.

♧Kafa göründüğünde-Onlara sırıtarak bakıyordu- Mingyu koltuktan kalkıp yastığı merdivene fırlattı.

♧"SİKTİR AMINA KOYAYIM"

♧Sen neler olduğuna bakmak için Vernon'un göğsünden ayrıldığında ikinci kata uçan yastıktan başka bir şey görmedin. Kaybolmuştu çocuk.

♧"Bu kadar yeter. Ben yukarı çıkıp bakıyorum."

♧"Arkandayım." dediğinde S.Coups ikisi fenerlerini ikinci kata tutup merdivenlerden çıktılar.

♧Bu sırada Vernon seni saran kollarını çekmişti. "Arkalarından gidelim."

♧"Korkuyorum" dediğinde alnına öpücük kondurdu birlikte kalkmadan önce.

♧"Biliyorum"


00.45

Mingyu, S.Coups, (adın), Vernon

♧Mingyu banyoya ilk girdi.

♧Gözü hemen aynaya gitmişti.

♧Yine gözü irileşirken akıl sınırlarının zorlandığını hissetti.

Ming'in canı Woo'nun yanına gitmek istiyor

♧Mingyu şok olmuş suratını yok edip kaşlarını çattı.

♧"Ming ağzına sıçmak istiyor!"

♧Hepsinin gözü hâlâ aynadayken tam arkalarından, koridordan bir karartı geçti.

♧Karartının rüzgârıyla birlikte kahkahası kulaklarına ulaştığında kapıya en yakın olan sen onu tam arkandan duymuştun.







Kuesçın

Wonwoo nerede?

Mingyu'ya ne olacak? Ya da olacak mı?

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

Not: Üyelerin kişilikleri önceki kısa hikayedeki gibi aktarmalıyım ama burada Mingyu kendi kişiliğinin yanında korkaklık yerine fazlaca cesur ve alaycı.

Bu arada kontrol etmeden hemen yazıp atıyorum ya, bir sürü yazıda hata oluyordur. Çok sinirinizi bozuyor mu?

Say the name! SEVENTEEN

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin