Favori Fotoğrafım:")
İkiz oğullarınız var. Altıncı sınıfa gidiyorlar.Bir gün müdür sizi arar ve ikizlerden birinin kopya suçuyla yargılandığını söyler. O akşam oğlunuz eve geldiğinde eşiniz ona çok kızar, oğlunuzu ağlatacak kadar çok.
Sonraki günlerde ikizlerden diğeri okuldan çıktıktan sonra yanınıza gelmek yerine kardeşini eve gönderip babasının yanına, şirkete gider.
Babasıyla kucaklaştıktan sonra babası onu dizine oturtur. Oğlunuz hemen konuya girer havalanmış kaşlarıyla.
"Baba, Jaeso kopya çekmedi. Yemin ederim, gördüm onu. Arkadaşı yakalanmasın diye onun kağıdını önüne aldı sadece. Arkadaşını kurtardı baba, ona kızma."
SEVENTEEN'in tepkisi?
S.Coups
Oğlunun anlattıklarıyla şok olurdu. Kötü bir baba olduğunu düşünürdü sadece, bir şey diyemezdi. Rol modeli olan babasına bile saygısızlık yaptığını düşünürdü.
Kucağındaki oğlunu kendine çekip sımsıkı sarılırdı ona.
Eve geldiğinde diğer oğlundan özür dilemeyi aklına kazırdı.
Jeonghan
"Kardeşin bana çok kızmış olmalı." Dedi oğlunun saçlarını parmaklarıyla geriye tararken.
"Kızmadı baba. Üzüldü, ağladı." Diyen oğluyla parmaklarını geri çekti.
"Pastaneye gitmeye ne dersin?" Dedi birkaç saniye sonra aklına gelen fikirle gülümserken.
Oğlu kafasını sallayarak ayağa kalktığında gülümsedi.
Oğlunun kalbini geri kazanmalıydı. Onu kırmıştı, hem de suçu yokken.
Joshua
Oğlu sustuktan sonra derince bir iç geçirdi. Sahi, oğlunun bunu yapacağını nasıl düşünebilmişti ki?
"Üzülme baba. Seohyung seni affeder, seni annemden bile çok seviyor." Oğlunun yanağına koydu elini alıp öptü ona cevap vermeden önce.
"Birbirinizi hep böyle kollayın." Dedi.
"Biz gittiğimiz de bile."
Jun
"Gerçekten mi?" Diyerek sorguladı önce oğlunu. Ama sonra hatasını kabullendi.
"Eve gitmeden oyuncakcıya uğrasak iyi olur oğlum." Dedi oğluna inandıktan sonra.
Woozi