Önceki bölümlerden
××Arkandan uzatılan gömlekle kim olduğuna baktın ensenin üstünden.
××The8 üstündeki siyah gömleğini çıkarmış kan kaybını durdurman için sana uzatıyordu.
♤♤♤
××"B-beni kurtarın."
××"Kurtaracağız" dedi Wonwoo size öncülük edip odadan çıkmadan önce.
♤♤♤
××Katil S.Coups'u duvara dayayıp nefesini keserken Vernon'un ayaklanmasına izin vermeden tekmesiyle son vuruşunu yaptı ona.
××Vernon kafasına yediği tekmeyle birkaç santim arkaya sürüklenip bayılmıştı.
02.04
Mingyu
××"O-onu tanımıyorsun Mingyu."
××Hyungunun peşlerindeki manyaktan bahsettiğini anladığında merakla sordu.
××"Anlat bana hyung."
××"O, lisede benden hoşlanan çocuktu. Ben gay değilim, bu yüzden onu her seferinde reddettim. Fakat o hep peşimdeydi Mingyu, ve kampa geldiğimizde.. Bana mesaj attı, orada olduğunu söyledi. Yanına gitmezsem hepimizi öldüreceğini söyledi. Blöf yapıyor sanmıştım, yemin ederim. Ama o onca kesici aletle ağaçlar arasından çıktığında tekrar emin oldum dediği her şeyi yaptığından.."
××hıçkırıp tekrar devam etti hyungu, suçluyordu kendini bir yandan.
××"..o dediklerini yapar, bizi öldürecek."
××"Hyung.. Neden bize söylemedin!"
××Mingyu ani çıkışıyla bağırdığında Jeonghan yerinde irkildi.
××"Özür dileri-"
××"BİZİ ÖLDÜRECEKSİN AMA SEN ÖZÜR DİLİYORSUN ÖYLE M-" Jeonghan tekrar ağlamaya başladığında Mingyu derin bir nefes verdi. Sakinleştiğinde hyungunu kolundan çekip kaldırdı.
××"Diğerlerini bulalım tamam mı? Buradan çıkabiliriz."
××Mingyu'nun az önceki sesinin aksine sakinleştiğini gören Jeonghan gözyaşlarını silip kafasını salladı.
××Mingyu kolunu bıraktığında ikisi de balkondam çıkmışlardı.
02.29
Dokyum, The8, (adın), Jun, S.Coups, Vernon, Wonwoo
××S.Coups'un tüm damarları patlayacak kadar şişmiş, yüzü kanla dolmuştu.
××Dokyum olanları Jun'dan önce idrak etmiş, fakat denin gerinde kalmıştı.
××Sen Vernon'un bayılışından sonra Wonwoo'nun elini omzuna koyup tanponu ona bırakmıştı.
××Wonwoo'nun kemerindeki üç bıçağı aldın, cesaretlenen vücudunu hissediyordun.
××S.Coups'un çok vakti kalmadığı çırpınmayı bırakmasından belliydi. Daka fazla vakit kaybetmeden koştun.
××Var gücünle, hatta olmayan gücünle katile ulaşıp sırtına atladın. Üç bıçağı da sağ-S.Coups'u tuttuğu eli- köprücük kemiklerinin arasına sapladığında S.Coups yere düşmüş katilse sana dönmüştü.
××Sinirlendiğini maskesine çarpan hızlı nefeslerinden anlıyordun.
××Üç küçük bıçağı omzundan çıkarıp bağırdığından irlilip geriye adımlamaya başladın.
××Katil sağlam olan sol eliyle yüzünün sağ tarafına tokat attığında savrulup duvara çarptı bedenin.
××Duvarda kayarak yere düştüğünde yüzünün sağ tarafının sızlaması sağ omzuna kadar ulaşmıştı.
××S.Coups'u kurtarmıştın fakat şu an tekme yiyordun.
××Zaten sızlayan bedenin karnına aldığın tekmeyle tamamen iflas etmis gibiydi. Tepki veremiyor, düşünemiyordun.
××Bir tekmelik canın kaldığında-bu doğruydu- tam yanına düşen bedenle bedeninin sarsıldığını hissettin.
02.35
Dokyum, The8, (adın), Jun, S.Coups, Vernon, Wonwoo
××Dokyum The8'i tutmayı bırakıp yerde yediği darbelerde bir yandan bir yana savrulan sana doğru koştu.
××Katile vurmak için bir şeyler lâzımdı, onu etkisiz hâle getirmezse, hepsinin durumu aynı sen, S.Coups, Vernon gibi olacaktı. Nakaft olacaklardı.
××Sol tarafa döndü Dokyum, tablolar ve birkaç vazo dışında bir şey yoktu.
××Tam kafasının üzerinde yanan ampulle yerde duran en büyük vazoyu-30 cm? Bilemedin 40 santim- kaldırdı.
××Ağırdı ve bunu adamın kafasına geçirdiğinde bayılacaktı, kurtaracaktı sizi.
××Vazoyu zar zor taşıyarak koridordan çıkıp sol taraftaki sana doğru geldi.
××Hâlinden anladığı, tamamen son noktada olduğunda. Bu yüzden hızlı olup elindeki vazoyu kaldırdı.
××Vazo iri yarı adamın kafasında parçalandığında, adam yere yığılmıştı.
××Dokyum ilk seni kaldırmak istedi, fakat bedenin o kadar kendinde değildi ki.. Kolun bile kalkmıyordu.
××Seni bırakıp S.Coups'a döndü.
××Öksürmek yeni aklına gelmiş gibi öksürmeye başladı. Muhtemelen az önce şoktan çıkmıştı.
××"İyi misin hyung?" diye sordu Dokyum, yüzü tekrar beyazlaşan hyunguna.
××"İyiyim" dediğinde Dokyum, şükredip tekrar sana döndü.
××Bir eli diz kapağının altından, bir eli başının altından dolanıp seni kucağına aldı. Aynı zamanda hyunguna seslendi.
××"Sen de Wonwoo'yu al hyung, zamanımız yok"
××Jun The8'in kolunun altından ona destek olarak koridora girdi. Arkasından Dokyum kucağındaki senle onlara yetişmişti.
××S.Coups kan dolaşımı eski hâline gelir gelmez kalkıp Wonwoo'yu sırtına aldı. Zorlanıyordu, evet fakat şu an önemli olan beli değil Wonwoo'ydu.
××S.Coups ve Wonwoo da diğerlerine yetiştiğinde merdivenden iniyorlardı.
××Kimse az öncekiler hakkında konuşmuyordu. Akılları süzme kıvamındaydı, bu bir rüya deseler inanırlardı.
××Giriş katına ulaştıklarında, kapıya doğru giden Jun'a konuştu Dokyum.
××"Kapı kilitli"
××Jun geri çekilirken The8 sözü aldı.
××"Sağdaki odada Dino var. O da yaralı."
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?
Gidişat nasıl?
Say the name! SEVENTEEN