Önemli duyuru: ÖÖHÖM
5 ÖNCEDEN HABERİNİ VERDİĞİM GRUBU ŞİMDİ KURUYORUMBCOENF (Carat Whatsapp grubu)katılmak isteyenler numarasını atsın
Şimdi iyi okumalar :*
Başka bir üye sevgilisiyle çok yakın arkadaş.
S.Coups
"Bebeğim ne yapı-"
"SAÇMALIKTI HA HA HA"
Salona girdiğinde kahkahalarınıza şahit oldu ve yüzü tamamen düştü, cümlesi yarıda kaldı. Bir maymun kadar mutsuz suratıyla Seungkwan ve senin oturduğun üçlü koltuğa oturdu. Seungkwan ve seni kafandan itip aranıza girerek oturdu.
"Ne konuşuyorsunuz yine. Hani beni ziyarete gelmiştin? Yurda benim için geliyorsun ama benden çok Kwan'la konuşuyorsun, neden? Konuşulacak biri değil mi-"
"Ben gidiyorum." diyerek uzaklaştı Seungkwan. Gözleri devirdi salondan çıkar çıkmaz. Kankisi ve hyungunun ilişkisi ona hep baygınlık verirdi, hele hele hyungunun kıskançlığı..
"Oh be." dedi Seungcheol iki kolunu da koltuğun tepesine atarken, sağ eliyle omzuna sarıp kendine çekti. Şimdi suratın göğsüne yapışmıştı. "Şu sesi duyuyor musun?" dedi.
"Ne sesi?" dedin kaşlarını çatıp kafanı yukarı kaldırdın, ona baktın.
Gözlerini kapatmıştı, tavana huzurla bakıyordu alnı.
"Huzur sesi." ekledi "Sadece ikimiz varken işitiyorum bu sesi."
Jeonghan
Sevgilinin comeback şovu için gelmiştin. Dinlenme odalarında onları beklerken pinekliyordun. Eğlencen makyaj koltuklarında tembel hayvan gibi oranı buranı sarkıtmaktı.
Neyse ki bu eğlenceden kapının açılmasıyla kurtulmuştun.
Tüm üyeler tek tek girerken gözüne ilişen Vernon'la koltuktan sarkan bedenini kaldırıp ona koşturdun.
"Sıkıntıdan patlıyordum." dedin kollarını karşındaki yorgun çocuğa sararken.
Ayrıldığınızda Vernon'un arkasından sana bakan sevgilin gözüne ilişti.
"Terliydim, iğrenmen için sarılmana izin verdim." diyerek şeytani bir gülümseme veren Vernon'un kafasına bir şaplak atamayacak kadar kafan karıştı sevgilinin bakışıyla.
Vernon sırıtarak önünden çekilip giderken sen de Jeonghan'a yaklaştın.
"İyi misin?" dedin. Yüzü hayal kırıklığını sanat eseri gibi sergiliyordu sana. Endişelenmiştin.
"Umrunda mı?" diyerek kendini tam sağındaki tekli koltuğa attı.
Sen de hemen arkasından kucağına yerleştin.
"Sevgilimsin-"
"Hatırladın demek?"
"Şunu keser misin? Vernon benim arkadaşım. Onunla seni aldatıyormuşum gibi davranıyorsun." dedin alınganlıkla.
O ise sana hak verdi birkaç dakika içinde. Vernon'la siz sevgili olmadan önce de arkadaştınız, olacak olsa Jeonghan'ı oyalamazdın sonuçta.
"Yoruldum, özür dilerim. Aptallıktı."
Joshua
"(Adın)?!"
Erkek arkadaşın seni ve Jun'u balkonda masada yemek yerken görünce seslendi.