■44■

3.2K 69 144
                                    

Biasın iş hakkında stresliyken sen onları umursamazsın. Tepkileri?

S.Coups

Besteleri kayıptır ve evi altına üstüne getirir, sonunda senden yardım ister.

"Bestelerimi bulmama yardım eder misin?" ojeni sürmeye devam edersin "Pekala.."

Kırılsa bile üstüne gitmez ve sinirle aramaya devam eder.

Jeonghan

"Bebeğim! Şarkımızı sızdırmış!"

Gülerek "Bez tak o zaman Jeonghan"

Dediğinle şoka girerdi ve senin kim olduğunu sorgulardı.

"Sen ciddi olmazsın, sevgilimi nereye götürdün?"

Joshua

Dans koreografilerinde hep yaptığı hatayı düzeltmek için yatak odasında aynanın karşısında iki saattir pratik yapıyordu. Sen önüne geçip rimelini sürene kadar.

"Ne yaparsın?" diye sorardı. "Kirpiklerimi belirginleştiriyorum." diyerek cevap verdiğinde gözlerini devirdi. "Sana inanamıyorum."

Jun

Yatakta uzanırken yeni parçaları "Oh My"ın vokalini çalışıyordur, CEO ona detone olduğunu söylediğinden beri morali bozuktu.

Sen yanına atlayıp dudaklarını öptüğünde seni iterdi.

"Çalışıyorum." dediğinde "Sonra çalışırsın." diyerek cevap verdiğinde gözlerini irileştirirdi.

"Bu ciddi bir konu (adın)"

"Her neyse Junhui, öpücük?"

Yaklaşan kafanı iterdi. "Uzaklaş."

Bu tavrını sevmemişti.

Woozi

Şirket onu bir hafta içinde üç şarkı yazması için zorlamıştı ve o beş tane yazmıştı, işini seviyordu ve en iyisi olmayı istiyordu.

Fakat beş şarkı eski şarkıların arasına karışmıştı. Geceden beri arıyordu ama yoktu. Acıyan gözlerini yeni uyanmış sana dikti.

"(Adın), yeni şarkılarım nerede?"

Esnerken konuştun. "Onları kaybettim. Bahçede bakıyordum, meyve suyu almak için mutfağa gittiğimde hepsi rüzgârdan uçmuş."

Gözleri seyrimeye başladığında arkanı dönüp tekrar uyudun.

Woozi o kadar sinirlenmisti ki şirkete gitmişti, en az bir hafta aramalarını açmamış stüdyodan çıkmamıştı.

Hoshi

"Hayatım?~ Koreografimi izle! Bu yeni."

"Şu an meşgulum Hosh." deyip oyununa geri döndüğünde seni dürtmüştü. "Bu önemli, görüşlerine ihtiyacım var."

"Şu an benim ihtiyacım yok, sus." dediğinle kırılmış ve gün boyunca asla seninle konuşmamıştı. Gün sonundaysa bağırarak kendini dışa vurmuştu.

"ÖNEMLİYDI, SENİN TAVUK OYUNUN ÖNEMLİYDİ."

Wonwoo

"Bebeğim, rapimi dinle."

*onu duymaz, arkadaşınla mesajlaşmaya devam ederdin*

"Rapimi dinle."

"Bebeğim?"

"(Adın)"

"..."

"Pekala, aynısını sana yapacağımdan emin olabilirsin."

Dokyum

Evin içinde yaşadığı stresten koşuşturup duruyordu.

Sen mutfakta kendine kahve yaparken koridorda ordan oraya koşan sevgilinin ayak seslerini duyuyordun.

"Hayatım!!!!!! BU İLK.. OST MÜZİĞİM" diyerek nefes nefese yanına geldiğinde onu itip masaya oturdun.

"Lütfen sessiz ol."

Kaşlarını çattı.

"Asıl sen sessiz ol."

Mingyu

Sabahtan beri rapini duymaktan bıkmıştın. Artık umursamıyordun, kulaklıkların takılıydı-müzik açık değildi ama-

"Neden beni dinlemiyorsun?"

"Bıktım."

"Benden bıkamazsın, şimdi tekrar dinle beni."

*rap yapmaya tekrar tekrar tekrar ve tekrar başlar*

Senin umursamamanı önemsemezdi.

The8

Peşinde yavru köpek gibi dolaşan bir Minghao vardı ve sana dansını göstermeye çalışıyordu.

Fakat sen ona bakmıyordun bile.

Sonunda dayanamamıştı.

"BANA BAKSANA"

Hâlâ bakmazsan, kesinlikle ayrılmayı bile düşünürdü. O ilgi isteyen bir yavru köpekti.

Seungkwan

"Otçona otçonaa"

"Sessiz ol." dediğindeyse.

"NİGAOPSO OTÇONA *high notes*"

"Cidden Seungkwan.." odayı terkettiğinde sesini daha fazla yükseltirdi.

Onu umursamasan bile bir yolunu bulurdu.

Vernon

"Neden benimle ilgilenmiyorsun?"

"İşim var Hansol."

"İşinin mimarlık olduğunu sanıyordum, arkadaşınla dedikodu değil."

Somutur.

*kırıldı*

Dino🦕🦕

"Çok büyük şeyler kaçırıyorsun!"

"Dansının güzel olduğunu biliyorum, her saniye izletmek zorunda değilsin."

*kaşlarını çatar*

"Ama sen izlemek zorundasın."

*önünde dans etmeye devam eder*



Kuesçınss;;;

1-Kitabı ne zaman keşfettiniz?

2-İlk bölümle son bölümlerin farkı?(Ben sayabilirim. MESELA YAZIM HATALARI)

3-Değişik fikirleri olan bana mesaj atsın lütfenenenennen

4-En sevdiğiniz tepki hangi üyeninkiydi?

5-Aktifliğim hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ve OH MY'da neden Joshua ve Jun'un sesi çok güzel..

Jeonghan'ın da..

Ay hepsinin

Lanet

Olsun

Kalp spazmı

Geçireceğim

Wonwoo'nun rapi..

YAYAYAYAYSYYAGAYAYAYYAGAJDOWJLY41O6F4P56G3P56G3556PG356H53I6O6H3H653O573OO8H54O573HOH53774OOJ74OJ4

SAY THR NDME SEVRNTEERN

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin