*16* +Cart Kişilik Analizi+

5.2K 131 161
                                    

Öncelikle

TAKİPÇİM 99 İKİ DAKİKADIR HER SANİYE BAKIYORUM AMA HÂLÂ 99

TANRIM

sonra 😇

Bu bölümün amacı şu

Hangi Carat grubuna dahil olduğunuz, lütfen olmak istediğinizi değil olduğunuzu söyleyin-3-



1- Mantıkçı Carat:

Gerçeklerin farkına varan %5'lik kadar az olan kısım.

2-Girişimci Carat:

Seventeen hakkında ki olaylara cesurca dalabilen Carat.

3-Aptal Carat:

Üyeleri tipleriyle ayırt eden."Biasım Mingyu" derler ve onlara "Dokyum\Seungkwan\Dino kim?" dendiğinde "Bilmeğm kiğm?" diyen embesil grubu.

4-Aşık Carat:

Gruba\üyeye aşk duygusunu besleyen, bağımlı Carat.Çoğunluğu 10-13 yaş arasıdadır.

5-Gerizekalı Carat:

Grup hakkında hiç bir bok haberi olmayıp kim sorsa "Beğn Carat'ığm canağm" derler.Embesil grubunun alt seviyesidir.Ama onlardan az kalır yanı yoktur.

6-Zengin Carat:

Albül, fotokart, poster, lightstick ve dahası bulunan para bankası Carat'lar..Onlar benim idolüm.

7-Gerçek Carat'lar:

Tüm üyeleri ayırt etmeden saygıyla ve sevgiyle anan, hepsini seven, hepsiyle ayrı ayrı empatisi olan Carat.Bu Carat'lar melektir, Jeonghan'ın melekleridir.


###############

Aslında isteklerdekini yapacaktım ama, sanırım moralim el vermedi.

Bir okuyucum^3^ söylediğinde gerçekten daha da moralim bozuldu.

100 kişi görüyor ve 10 kişi oy veriyor.

Yine hepiniz mükemmelsiniz 10 kişi olsanızda yorumlarla çöküyorsunuz, mükemmelsiniz..

Ama birde şu diğer 90 kişi var.

Evet vote beğenince verilir ama, emek için de verilir değil mi?

Daha önce vote sınırı kararı almıştım-1. Kitapta- ama iki gün geçmeden hemen attım.Dayanamadım, ondan sonra da onun konusu bile geçmedi.

Ama şimdi kararlı olacağım.

Vote +30 olduğunda (bu bölüm ve 15. Bölüm olduğunda)

Tüm istekleri yapacağım.

Kelime hatası olabilir çok hızlı yazdım.

İyi tatiller!

Say the name!SEVENTEEN

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin