*5*

7.2K 166 167
                                    

Kendinizi onun önünde paralarsınız,tepkileri ne olurdu?

S.coups:

(-ben tam bir aptal-!) "Evet aptalsın,ama sadece ben sana aptal diyebilirim." *konuşmana asla izin vermez,ne zaman konuşmak istesen ya öper ya da lafa atlardı.*

Jeonghan:

"Sen iyi misin hayatım?"O senin bu haline üzülürdü.Kendi kendine fikirler üretirdi. "YOKSA REGL MİSİN!"

Joshua:

"Pekala,pekala..bu kadar yeter." seni belinden iterek koltuğa kadar getirdi ve bedenini koltuğa düşürdü. "Anlat bakalım,neden böyle saçma konuşuyorsun?"

Jun:

*Sen kendini paralarken o televizyon izliyordu.Sana tepki vermez ama,sesin televizyonu bile geçtiği zaman ağzını aralar.* "Bence de çok malsın."
*F U Junhui*

Woozi:

"Bence aptal değilsin (adın).."Yanağına bir öpücük kondurduktan sonra tekrar konuştu "Hem sen ne zamandan beri insanların dediklerini umursar oldun?Sadece bana odaklanır mısın (adın).Böylece seni hep mutlu edeceğim."
*Kalbini her seferinde fetheden Jihoon kalp sen*

Wonwoo:

"Koca poponu çeker misin çekmeceden."Kahvaltı için mutfaktasınızdır ve sen tezgaha dayalı kendine laf ediyorsundur. Poponu tezgahdan çekersin,oda çekmeden çubuk alır. (-Wonwoo-ah,ben gerçkten acımasız biri miyim?) Sana döner ve der ki;

"Açım (adın),seni yememi istemiyorsan sus."

Hoshi:

*Sen konuşurken dikkatle dinler* "Seni kıskandığı için öyle söylemiştir sevgilim." Sen kafanla onaylayıp bakışlarını yere indirirsin.Üzgün suratını gören Hoshi kollarını sana dolar (çok şaşırtıcı) sarılışı biterken sen şimdi gülümsüyorsundur.

The8:

"Ne demek bana çirkin dediler."Elini tutar ve öpücük kondurur. "Aynaya bakmış falan olmasınlar aşkım." Sen ona gülersin "Gülünce daha güzel oluyorsun (adın)~"

Dokyummie:

"Peki ya sen ne dedin?" (-Bir şey diyemedim Dokyum..) "Sevgilim neden sustunki,ağızlarının payını vermeliydin." (-Yapamam Dok-) "Bana gelince başım ağrıyor diye ağzımın payını veriyorsun ama!"

Mingyu:

(-B-bana S*rtük dedi Mingyu.) Sen ağlamaktan çöken bedeninle kollarını açan Mingyu'nun kolları arasına girersin. "Canları cehenneme derdim ama,ağladığın için onları öldüreceğim bebeğim."

Seungkwan:

Neşesi kaçmış olan seni görünce kendi neşesinden de taviz verirdi. "Sımmayli forr mi (Smile for me)" (-yapamıyorum.) "vhay?(why)?" En sonunca dayanamaz ve kahkaha atarsın. o ingilizcenin işe yaradığını bildiği için seninle beraber güler ve sana sarılır. "Aferin.Gud görl(good girl)"

Vernon:

"Yoksa yine mi popon kanıyor?"Regl olduğunu sandığı için utanır kolları arasından kaçmaya çalışırsın.Kolundan yakalar ve tekrar yeune(göğsüne) getirir seni. "Lütfen artık benden başkasını önemseme.Yoksa onların ağızlarını yırtarım (adın)."

Dino:

"Hayatım,sen sırf hayranlar üzülmesin diye sevgilinle fotoğraf bile çekilmeyen,insanları incitmemek için kendine binlerce hançer saplayan,nefesin kesilecek kadar kötü olsanda 'iyiyim' diyen,biri sana çelme taksa 'ben düştüm' diyecek birisin.Şimdi bunca güzel,iyilik meleği tavrından sonra kim sana 'şeytan' deme cesaretinde bulunur söyler misin?"

••••••••••••

Seungkwan: Please follow for yazar :)))))))))

Artık tuvalette bile bölüm atacağım galiba xjskndiedj sık sık atmaya başladım.

BTS fanı olan varsa bir sayfa önereceğim.

Ve

Nasılsınız;)))

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin