S.coups
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Kendisi için yaptığı yemekleri sen afiyetle yedin ve bunu gören S.Coups:
"Kendin yapmak istesen yok 100 kalori yok 200 kalori dersin,ama ben yapınca yüz bin kalorinin üstüne konuyorsun.Tembel."
Sana yeni bir takma ad takardı.
"Tembel Teneke."•••
S.Coups'un en sevdiği yemeyi yapmak istersin ama beceremezsin, tepkisi?
"Canın sağolsun bebeğim."Seni kucağına alıp mutfaktan çıkarır, salona giderken çoktan pizzacıyı aramıştır.
Ah bunu da yazmadan geçemeyeceğim.
Ne kadar yemek yapabilen bir kız arkadaş istese de senin yapamamanı umursamadı.
Jeonghan
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Bir uygulamada kullanıcı adın "Jeonghaninpipisi"dir ve o bunu farkeder, tepkisi?
"Hey, (adın)." Telefonunu karıştırırken tesadüfen görür ve mutfaktaki seni yanına çağırır.Ona merakla bakarsın ama o son vuruş yapmıştır.
"Kullanıcı adın fazla uzunmuş."
Farketmeden konuşsana sen fesatlığınla onu güzel yerlere çekersin.
•••
Uzun saçlı haliyle kendinden daha güzel olduğunü söylersin ve buna tepkisi?
Gülümseyerek kafanla onaylarsın.
"Bunu sevdim."
*göz kırpma*
•••
Anneniz Jeonghan'a "Kızımdan daha güzelsin, evlenemezsiniz!" der ve Jeonghan'ın tepkisi?
O kesinlikle şok oldu, annenin garip bir kadın olduğunu biliyordu ama şimdi onu çıldırmış bulurdu.
"P-pekala."
Tabiki seninle evlenmekten vazgeçmemişti sadece 'shook' haldeydi.
Joshua
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Jihan shiplersin ve bundan bahsedersin, Josh'un tepkisi?
"Bu biraz...tuhaf sanki sevgilim?"
O senin aptallaştığını ve çıldırdığını düşünüyor.
Sen cevap olarak moment'lardan bahsedersin.
"Maknae Line seni çıldırttı değil mi?"
"Hayır Joshua-"
"Sıcak bir duş al bebeğim."
Bu konu hakkında bir daha sana söz hakkı tanımadı..
•••
Onun için gitar çalmayı öğrenirsin ve Joshua'nın tepkisi?
Bunu çok şirin bulur ve seni hakettiği için tanrıya şükrederdi.
"Teşekkürler balım, ben de senin sayende sevmeyi öğrenmiştim.Ödeştik ha?"
Jun
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Ona mesaj atarak "bzn sndn krkym" dersiniz (bazen senden korkuyorum demek herhalde bu diebdoen)
Telefonla bakışır, görüldü atıp uygulamayı kapatır.