××38×× part 3

1.6K 59 93
                                    

Önceki bölümlerden

××Arkandan uzatılan gömlekle kim olduğuna baktın ensenin üstünden.

××The8 üstündeki siyah gömleğini çıkarmış kan kaybını durdurman için sana uzatıyordu.

♤♤♤

××"B-beni kurtarın."

××"Kurtaracağız" dedi Wonwoo size öncülük edip odadan çıkmadan önce.

01.45

Mingyu

××Mingyu gözlerini araladı düştüğü yerden.

××En son hatırladığı şey köşke girdiği ve bodruma indiğiydi, merdivenden koşar adımla inerken kayan 'adımlarını' ve yuvarlanmasını. Sonrası karanlıktı onun için.

××Elinden destek alarak dizinin üstünden kalktı.

××Belindeki sızı tam omurgasına vurduğunda yalpaladı, duvara tutunup bekledi birkaç dakika. Aklını toparlıyor, bedeninin istediğini ona veriyordu.

××Ağrılar azalıp sızı olarak kaldığında duvardan kendini çekip yuvarlandığı merdivene baktı.

××Düştüğü yerdeki kan damlaları gözüne çarptığında bedenini yokladı.

××Tam şakaklarına dokunduğunda canını yakan ağrıyla elini çekti.

××Elindeki kurumaya yüz tutmuş kanla üstüne sürdü parmaklarını.

××Merdivenden topuklarına basmadan çıkarken gözleri ve kulakları yukarı kattaydı.

××Kattaki devasa koridora ulaştığında sağdan gitmeye karar verdi, sol taraftan daha aydınlıktı.

××Fakat üçüncü adımında fikri değişti. Bir katta dolanmak yerine en yukarıya çıkmayı tercih ederdi.

××Yine de her çıktığı katta biraz göz gezdirmeyi düşündü, diğer üyeleri merak ediyordu. Son görüşü Jeonghan'ın merdivenleri yararak çıkan ayaklarıydı.

××İkinci kata geldiğinde sağa döndü, koridorda ilerlerken tablolardan ürkmemiş değildi. 

××Oda kapılarındaki örümcek ağlarını da izledi, arada arkasına dönüyordu.

××Koridor bittiğinde sağına ve soluna baktı. Hiçbir şey duymadığında geri döndü merdivenlere.

××Böyle yaparak çıktığı çatı katında-koca köşk en az dört katlıydı-  uzun boyu yüzünden kafasını biraz eğerek yürüyordu.

××Çatı katında tablolar yine vardı, fakat bu sefer duvarlarda eşyalar da asılıydı. Üstünde tozdan en az bir tabaka olan haritalar ve kir tutmuş mumlar.

××Çatının balkonuna ulaştığında kapındaki örümcelerle irkildi Mingyu. Duvardaki haritadan birazını yırtıp kapının koluna vurdu birkaç kez.

××Örümcekler ince bacaklarıyla etrafa dağılırken uzun kollusuyla elini kapatıp öyle açtı tahta kapıyı.

××Tahta kapı gıcırtılarıyla Mingyu'ya küfürlerini sıralarken hıçkırık sesi kapıyı susturdu.

××Balkonun paslanmış demirlerine çökmüş beden titreyerek ağlıyordu.

××"Hyung?"

××Beden onu duyduğunda sesini kesip Mingyu'ya döndü.

××"Ölmek istemiyorum M-mingyu-ah."

××Mingyu hyungunun korkmuş bedeninin yanına gidip eğildi.

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin