SEVENTEEN'le sevgili\evli olursanız alışmanız gereken durumlar?
×××××××××××
•Beraber çıktığınız bir gezi olurdu, örneğin Paris'e giderdiniz.Ama orada bile sevgilizle fotoğraf çekilmek isteyenler olurdu.Hiç bir zaman tamamen yanlız olmazdınız.
•Arabadayken eşinizin ses antremanlarını dinlemek zorunda olurdunuz.
•Sizin karnınız burnunuzdayken bile o kısa süre bile olsa pratik için yanınızdan ayrılırdı.
•Ailesine ayıracağı zaman, diğer aile babalarına kıyasla daha sınırlı olurdu.
•Dünya turu bitişinden sonra eve döndüğünde pahalı hediyelere alışmalısınız.
•Çoğunlukla sizi de peşinden sürüklerdi, çocuklarınız bile olsa.Ailecek eşinizin arkasından apar topar giderdiniz.
•Beraber çıktığınız bir yemek, fanlar tarafından sık sık bölünürdü.
•Sevgililiğinizin bilinmediği zamanlarda ikinizinde yüzleri tamamiylr kapalı olur, öyle gezerdiniz.Birbirinizin yüzünüzü görmek biraz yalan olurdu.
•İyi yönden bakarsak o bir eş olarak her zaman lüks olurdu.Siz ne kadar azarlarsanız azarlayın yükle para yatırdığı bir hediyeyi size verirdi.
•Fanmeeting'lerde fanlara yapılan şirinlikler ve onların yaptığı can alıcı şeyler sayesinde fıttırmamalısınız.
•Ondan en az 3 hafta uzak kalmaya alışmalısınız.Sürekli dibinizde olma gibi bir şansı yoktur.
•Kocaman bir aile olduğunuzda, konserlerde anne babaları yerine sizin videolarınız konulurdu.
•Fotojenik olmasanız bile, güzel gözükmek zorundasınızdır.Her an her yerde fotoğraflarınız ifşa rdilebilir.
•Sosyal medyada normal bir insandan daha dikkatli olmalısınız, sizin onun eşiyseniz mükemmel gözükmelisiniz.
•Sizin açığınızı yakaladıklarında, kolay kolay başa çıkamazsınız.
•Makyajsız markete bile gidemeyecek olursunuz.Maske takarsınız, çünkü fanlar sizin o halinizi gördüğünde çok güzel olsanız bile çekecek ve küfürler yağdıracaktır.
•İkinizin arasınds gelenek olan şeyler bazen geç gerçekleşir.(Örneğin her hafta film günü yaparsınız, ama onun konserleri sayesinde bu biray sonra olur.)
•Onun eşi olduğunda, yemeğine giyeceğine dikkat etmeliydin.Bunu sen yapardın çünkü o bir idoldür ve onun hastalanmasını, alerji olmasını istemezdin.
•İlişkinizin yıprandığı zamankar çok olacaktır, pes ettiğin an ip gevşediği yerden kopar.
•Fazlaca kıskanç biri olduğunda, kendi işini zorlaştırmış olursun.Ne olursa olsun o bir idoldür, sana aşık olsa bile idol olarak bir çok programda kadınlarla yakın olur.(Yakın derken yanlış bir yakınlık değil..)
•Seni çok özlediği zaman (1 aylık bir dünya turu sonrası) üstüne atlamasına alışmalısın..Onun da ihtiyaçları vardır ve sana dayanamayacağını bilirsin.
•Kendi ayakların üstünde kalmayı bilmezsen zorlaşır her şey.O sana aşıktır ama aynı zamanda işinede.Bu yüzden eve bir kaç ay gelmediği olur.
•Eğer sen o gelmediği süre boyunca kendi kendine idare edemezsen, çocuklarına bakamazsan bu kesinlikle çok büyük bir sorun olacaktır.
•İkinizin özel olduğu alanlar kısıtlı olsa bile onunla çok daha özel alanlar yaratmaya açık olmalısın.(Fesat düşünebilirsiniz..)
•İstikrarlı ve azimli bir kızsan, sana olan aşkına tutunur.Sevgi bağınıza inanır ve onu desteklersen sonsuza dek süren birlikteliğiniz olur.
•Bir gün ona süpriz yapmak için şirkete gidersin ama o orada olmaz.O çalışırken dakik ve hızlı olmalıdır.Ona yetişemezsin.Buna alışmalısın, çünkü bu onun hatası yada kötülüğü değil.
•Müzikten anlamayan birisisindir, ve bu onun farkına vardığında ne olursa olsun ayrılma şansı yüksektir.
•Küstüğünüzde kendini affettirmek için ansızın bir gün seni lüks bir restorana götürür, yada oldukça pahalı bir araba alır.Yani o seni şımartır, ve bundan rahatsız olmanı istemez.Çünkü o sana hediye almayı sever.
•O işini yaparken onu beklemelisin.
•Bazen senden bile daha fazla yüz bakımı yaptığı olur..Buna bir şey dememelisin.
××××××××××××
Sınır geçmediği için, bu diğer bölümler gibi değil..
Özendim ama, acayip düşünerek yaptığım bir şey olmadı.
Sadece bölümsüz bırakmak istemedim.Ve yine kelimelerin hatalarını düzeltmedim..Affedin beni.
Sınır +42
Bu sefer geçmezse atar mıyım bilmiyorum.
Fikirlerinizi yazın pılici(MingMing mod:on)
Say the name!SEVENTEEN