İkinizde idolsünüz, sen ünlü bir grupta rappersın.Onların da olduğu bir programda küfürlü bir diss atıyorsun-raple- onların tepkileri?
Örnek:
" Adını şifrem yapsam, yetersiz karakter diyecek hala konuşuyor şerefsizin oğlu!"
∆∆∆
S.Coups:
O an ayağa kalkıp sana katılmak ve "YEAH YO SOKUKLAR" diye bağırmak istemiştir.Ama ilişkinizi özenle sakladığınız için susar ve sizi izler sadece.Gururla..Gülümsemesini saklayamaz pek.
Sizinle gurur duyduğunu programdan sonra, en kısa zamanda dillendirir.O sert kızını hep 'şirin kız'ından daha çok sevmiştir.
Jeonghan:
Senin küfürlerini işittiği an şok olur.Rapper olduğun için bir havan olduğunu biliyordu ama bu küfürler...Onu biraz(!) şaşırtırdı.Aynı zaman da utanırdı da, sonra da bu haline gülerdi.
Sen program çıkışı "Nasıldım?" dediğinde, diyeceği tek şey "Mükemmel." olsa bile.İçinden geçirdiği kelime o değildir.
"Terbiyesiz."
Joshua:
Hem şaşkın olur hem de bu tarzından hoşlanırdı.
Ama o zarif bir kızı tercih ettiğinden, senin bu yönünü en alta koyardı.
Program çıkışı bir kafeye giderdiniz.
"Çok havalıydın, sanki benim sevgilim değol gibiydin."
Sana mesaj verirdi.
Jun:
"Seni böyle yetiştiren ben miyim?"
"Küfürü nereden öğrendin?"
Progman bitmiş, onu evine davet etmiştin..Ama o pişman etmiş gibi görünüyor..
Sana sorduğu sorular, kendini kötü bir sevgili gördüğü için olurdu.
Senin yanında küfür ettiği için oldu sansı, ve bir daha küfür etmeyeceğine söz verdi.
Ama tutmayacaktı..
Wonwoo:
Dışından: Kollarını kavuşturmuş, diğer herkes gibi seni izliyor.Yüzünde bir mimik yok çoğunlukla ama ağır küfürlerde herkes gibi gülüyor ve alkışlıyor.
İçinden: Her attığın disste, attığın kişiye sövüyor ve senin seksiliğinle kafayı buluyor.
Woozi:
O seni hiç böyle düşünmemişti..Arkadaş canlısı olan imajın şuan yerle birdi.
Ama o Poker Face olduğu için hiç bir şey belli etmedi ve normal halleri içine girdi.
"Ne zaman bitirecek?" Rahatsız olmuş olabilir, azıcık.
Hoshi:
Senin rapin sırasında o da alkışlayıp kahkaha atıyor olurdu.Kimseyi umursamazdı.
Program bitişi seni yanına çekerdi.
"Mükemmeldin! BANA DA ÖĞRET!"
Sokyum:
Gülerek seni taklit ediyor.El hareketlerini komikleştirip yapardır ve sen de onun sayesinde kahkahalarla mikrofonu bırakırdın.
Program boyu seninle uğraşırdı.
"Adımı şifren yap (adın)."
"PLEDIS*'in kızı (adın)."
∆∆∆
*: Seventeen ve senin bağlı olduğun şirket ve senin sözlerinde geçen "Şere*sizin oğlu"na benzetilmiş.
∆∆∆
Mingyu:
"Şerefsiz" derken elini kafanın yanında salladın.Tam bir hiphop kızı olduğunu gören Mingyu, gurur duymakla meşguldü.
"Seninle gurur duyuyorum bebeğim."
"Lafları iyi geçirdin güzelim."
The8:
Yüz ifadesi şu olurdu;
'Ne diyor bu?'
Seungkwan:
O da yanına gelir(sevgili olduğunuz bilinmiyor, her zaman ki Seungkwan davranışı) ve dalga geçerek seni taklit eder ve mikrofona "yo ye.Ah ah." diye ses verir.
Dalga geçiyor olsa bile onun sesleriyle rap daha güzel olur.
Vernon:
O sadece sözleri anlamaya çalışıyor.
'N-ne? Şerefsiz derken kimden bahsediyor?'
'Az önce s*ktir git mi dedi o?'
'Ne demek bu?'
Program sonu sözleri kime söylediğini sorardı.
"Hey bebeğim, o ağır sözler kime girdi?"
Dino:
O eliyle ağzını kapattı ve herkes gibi 'oow' gibi tepkiler verdi.
Program çıkışıysa neden böyle bir diss atmanın nedenini sordu.
"Sana bir şey mi dediler? Neden bu diss rapi? Kim dedi bir şey?"
"Dedi kim bir şey?"
"Kim bir şey dedi?"
Aynı cümleyi çevire çevire sordu...
∆∆∆∆∆
Farklı fikirleriniz varsa yazar mısınız;))))
Sınır daha bir gün olmadan geçiliyor be..
Sınır +42
:)
fikir yazmayı unutmayın!~
BeNİ TakİP eDeBİliRsİniZ:)
Say the name! SEVENTEEN