♡50♡

3.1K 81 128
                                    

SEVENTEEN'in korktuğun şeylere tepkisi/görüşü;






S.Coups

Karanlık Korkusu

Senin en büyük korkun karanlıktı ve o bunu ilk öğrendiğinde dürüstçe söylemek gerekirse "Tatlı/korunmayı bekleyen" kız tribi sanmıştı.

Seni iyice tanıdıktan sonra bu düşüncesi kalkmıştı.

Bunda etkisi olan olay da biraz şuydu;

O şirkette pratiklere kaldığı gece elektrikler gitmişti ve yanına yani şirlete ağlayarak gitmiştin.

Pratik bitinceye kadar çoktan uyumuştun. Üstüne ceketini koyup pratik bitince uyandırmadan eve götürmüştü seni.

Anlamıştı bu korkunun gerçekten de yüksek seviyelerde olduğunu.






Jeonghan

Kuş Korkusu

Seni ilk randevuya çıkardığında birlikte hayvanat bahçesine gitmiştiniz.

Giderken ona ne kadar korktuğunu söylesen de kesinlikle bu seviyelerde bir korku beklemiyordu.

Papağanların teline yaklaştığınızda üstüne uçan papağanla koca hayvanat bahçesini sallayacak kadar çığlık atmıştın.

O gün şaşkınlıktan bir şey diyemese de sonraki günlerde hem sorun olmadığı hem de seni kuşlardan uzak tutacağını söylemişti kibarca.




Joshua

Deniz Korkusu

Birlikte geçirdiğiniz ilk yazda Jeju'ya getirmişti seni iki haftalığına.

Gezmiştiniz, tozmuştunuz. Yiyip içtiniz de. Ama iş denize girmeye geldiğinde, ayağını zar zor sokmuştun.

Asla korkunu üstelemedi, üyeler arasındaki en iyi karşılayanların başında olabilir.



Jun

Dişçi Korkusu(Dişçilerin amk)

Bir buçuk senedir birlikteydiniz. Bir gün, birlikte yemek yerken dolgun düşmüştü.

Seni dişçiye bile zorla getirmişti.

Korkudan ağzını açmadığında elini tutar doktorun yanında asistan gibi senin için beklerdi.

Dolgun yapıldığındaysa senin için doktordan çocuklar için olan beyaz diş şeklindeki balondan alırdı ve seninle dalga geçerdi.




Wonwoo

Köpek Korkusu

Kesinlikle bayılırdı.

Kendisi de köpeklerden ürkerdi, bu yüzden mükemmel biri olurdun gözünde.

Ama yine de seninle dalga geçmez demek değildi bu. Kendisi ölümüne korksa bile seninle dibine kadar dalga geçerdi.




Hoshi

Yalnız Kalma Korkusus

Bunu öğrenmesi biraz yavaş olurdu.

O her turda olduğunda sen ailenin yanına giderdin ve o bunu özlemden dolayı sanardı.

Ama gerçeği öğrendiğinde daha şefkâtli olduğunu hissederdin.






Woozi

Yükseklik Korkusu

Korkunu farkedince hiçbir şey yapmazdı. Aksine sen yapardın.

"İyi ki boyun kısa Jihoon."





Dokyum

Delik Korkusu

Bir gün sana çileklerle geldiğinde bunu farkedirdi. Çileği görür görmez yüzüne kapıyı kapatırdın.

Çöpe attıktan sonra yanına geldiğinde shook Dokyum olurdu.

Bundan sonra dikkatli olsa da arada bir bununla ilgili şakalar yapardı.




The8

Sahne korkusu

Konserlerinden önce prova yaparlarken seni sahneye çağırdığında o kadar hayır desen de zorla çıkartmıştı seni.

Çalışanların oluşu bile seni telaşlandırmıştı ve Minghao'ya sarılmış kafanı deve kuşunun toprağa gömmesi gibi sen de göğsüne saklamıştın.

Seni o kadar panik ve korkmuş gördükten sonra "sahne" derken bile dikkat eder olmuştu.





Mingyu

Kirlilik/pislik Korkusu

Seninle yaşamaya başladıktan sonra emin olmuştu titizliğine ve kirlilik korkuna.

Üstüne bir şey döküldüğü an çıkartıyordun ve yüzünün aldığı hâl "Tiksiniyorum" ifadesiydi.

Bu işine gelirdi, çünkü annesiyle ortak noktanız olması hoşuna giderdi.





Seungkwan

Kapalı Alan Korkusu

Birlikte lunaparka geldiğinizde seni zorla korku tüneline bindirmişti.

Sen panik atak geçirdiğindeyse kendini kesinlikle öldürmek istemişti. Gecenizi mahvetmişti ve senin ağlaman canını acıtmıştı.

Sen sakinleşmek için lunaparkın dışında bankta sessizce ağlarken o sürekli fısıltıyla özür diledi.






Vernon

Kalabalık Korkusu

Kendi de utangaç olduğundan bunu sorun etmezdi. Ama birlikte davetleri katılırken seni zorla getirirdi.

Senin yerine insanlarla konuşurdu, teşvik ederdi ve yanından çoğunlukla ayrılmamak için uğraşırdı.

Kendi utangaçlığını bir kenara atarak seni açmak isterdi.





Dino

Oyuncak Korkusu

Oyuncak aşığı olan bu maknae acayip garip bulurdu. Sana ayıcıklar alırdı ilk zamanlar ve evine geldiğinde onları görmezdi. Buna üzülürdü.

Sende kaldığında yatağın altına tıkıştırdığın oyuncağı alırdı ve ortanıza koyardı.

Sabah uyanmasıysa çığlıkların ve ağlamalarınla olurdu.





















Kuesçın

Bölüm güzel miydi?

İsteğiniz var mı?(Sadece bu kitapla ilgili olmak zorunda değil)



Say the name! SEVENTEEN

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin