*23*

5.1K 127 109
                                    

Pravo çıkışı arabasıyla evine doğru yol alıyor biasın, sense okulun(üniversite)dan çıkmışsın yeni.

Üyenin evi dağ başı gibi bir yerdedir, seninse okulun oradadır.Karanlık ve kimseni olmadığı yollardan geçiyorsun.Tek dört yol olan dağ başında, dört yoldaki kırmızı ışığın hemen sağ tarafındasın.

Ne olduysa kırmızı ışıktan sonra oluyor.Hızla sağa dönen üye seni görmüyor, ve sana çarpıyor.

Üyenin tepkisi?

S.Coups: Zaten yorgundur bedeni, aniden gördüğü sana çarpmasıyla bir adrenalin bombası patlar içinde.Kalbi küt küt atarken arabadan iner hemen.

Sen yerinden kalkmaya çalışıp başarısız oluyorsundur her seferinde.Üçünce defa kalkmak isterken bu sefer S.Coups yardım eder.

"İyi misiniz?Ben..Ben çok üzgünüm-"

Sözünü kesmesinin nedeni sensin.Düşmüş yüzüne rağmen senin büyüne kapılmıştır.

"..d-dediğim gibi üzgünüm, iyi misin?"

Kolundan tutan S.Coups'u iter ve kafanla onaylarsın.

Yere dağılan bir kaç kitabını alır kalkarsın yerden.

Sen uzaklaşırken onun yaptığı tek şey, az önceki olduğu yerde öylece seni izlemektir.

Jeonghan:

Çarpar çarpmaz düşüneceği bir beyni kalmazdı, aklı çıkar bedeni birbirine karışır, hatta arabanın kapısını bile zorla açardı.Kapıyı kapatmayı unutup savrulan bedenine doğra koşar.

"SİZ İYİ MİSİNİZ?!"

Endişe ve korku gibi süper bir ikili vücudunu ele geçirmiştir.

"B-ben iyiyim..."eklersin kafanın acıyan yerini ovalerken "sanırım."

Yüzünü elleri arasına alan Jeonghan her yerini inceler.

"Hastaneye gidelim."

Ne kadar itiraz etsende o gece hastaneye gidersiniz.

Hastanedeyse senin dibinden ayrılmaması bir şeylerin işaretiydi...

Joshua:

"Rahat mısınız?Bir yeriniz acıyor mu?Su içmek ister misiniz?" Seni kucakladığı ibi arabasına getirmiş hastaneye doğru yol almıştı.

"Hayır iyiyim gerçekten, hastaneye de gerek-"

"Hastaneye gidiyoruz hanımefendi, lütfen bu konuyu açmayın."

Kibarlığından etkilendiğin adama itiat ettin ve hastaneye kadar konuşmadın.

Jun:

"Dikkat etmediniz değil mi?!Kırmızı ışık var orada nasıl olur-"

Gözünden düşen gözyaşı tanelerini görür görmez fazla ileriye gittiğini farketti.Bir kıza, hatta yeni farkettiği mükemmel güzellikteki bir kıza bağırması büyük kabalıktı.

"Hastaneye gidiyoruz prenses."

Kolundan arabaya sürüklenirken onun sapık olduğunu düşünmüştün..

Woozi:

Kaza olduğu andan itirabaren yanındaydı, hastaneye getirmiş sen iyileşene kadar yanında kalmıştı.Tam 4 gün boyunca.

Bunun nedenini kendine sormuyordu.

Sormamayı tercih ediyordu.



Çok şirin bir şekilde hapşurduğunuzda-hapşuruk krizine girdiğinizde- tepkileri?

Hoshi:

Gezmek için geldiğiniz kamp alanında, hapşurduğunda yanlış anlamıştı.

"Sincap var!" demiş ve ağaçlara bakmıştı, ama sen tekrar hapşurduğunda sen olduğunu anlamıştı.

"Sincap, benim sincapmış haha."

O sana sarıldığında tekrar hapşurmana, senin öğrettiğin 'çok yaşa'yı söylemişti.

Wonwoo:

"Bebek misin? Sana çok şirin olduğunu söylemememi mi istiyorsun?"

Kendini akıllı sanan Wonwoo'ya cevap veremden tekrar tekrar üç kere hapşurdun.O ise ikna olmuş gibiydi.

"TANRIM, CİDDEN ÇOK ŞİRİNSİN SEN!"

Dokyum:

"Aman tanrım."Sen her hapşurduğunda dediği şeydi.

Hapşuruğun üçü geçtiğinde bundan sıkılmıştı.

"Hadi ama, alerjin falan mı var?"

Mingyu:

İlkinde umursamazdı, sonrası geldiğindeyse seni taklit ederdi.

"Hıpşu! HİPŞİ!"

The8:

"Çok şirinsin ama lütfen ağzını kapat."

Seungkwan:

"Rahatsız olduğun bir koku mu var (adın)?"

O bunu şirin bulmak yerine endişelendi.

Vernon:

"Gerçeten böyle mi hapşuruyorsun?"

Vernon shook ifadesiyle seni sorguladı.Onu onayladığındaysa.

"Oldukça şanslı olmalıyım."

demişti.

Dino:

Şirin hapşuruğunu umursamadı ve sen ardı ardına hapşururken o bir elinde telefon varken diğer eliyle ağzına uzanıp kapattı.


×××××××××××××

Not: kontrol edilmemiştir-her zaman ki gibi..-

Hiç içime sinmeyen bir bölüm daha, hem geç geldi hem de kötü.

Şöyle mükemmel bir tepki bulmalıyım.

Sizin aklınızda tepki olmak zorunda değil ama mesela "Onunla sevgiliyken alışmanız gerekenler" gibi bir fikir var mı?

Bunun dışında BTS hakkında bir kitap yazacağım.

A.R.M.Y olanınız vardır değil mi?

Okur musunuz?

Okurum derseniz bundan sonraki bölümde altta kitabın konusunu yazacağım.

İyi son tatil günleri!🌹

Say the name!SEVENTEEN


Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin