comeback 💛34💛 comeback

3.2K 80 55
                                    

Bu özel bir bölüm, her üyeye farklı tepki var ve oldukça uzun.

Kalçan gerçekten güzel olduğunda

S.Coups

Kalçalara özel bir fetişi olan Seungcheol'un tepkisi değişirdi.

İlk sevgili olduğunuz zamanlar pek bakmaz ve rahatsız olmanı istemezdi.

Sonraki zamanlarda iltifat etmeye başlardı çünkü senin için bir sorun olmayacağından emin olurdu.

İki seneden sonra ise onun sık sık dokunuşlarına maruz kalırdın.Ondan koşarak uzaklaştığında ise munzur bir ifade ile gülümser ve ellerini kalçasına koyar uzaklaşan bedenini izlerdi.

"Şansım onun kalçasından daha büyük."

Onunla evlilikle ilgili konular konuşmak istiyorsun fakat onu sıkmamak için susuyorsun, arkadaşınla bunun hakkında endişelerini dillendirirken seni duyuyor.

Başbaşa kaldığınızda Seungkwan;

"Bu bana güvenmediğini söylüyor bana (adın).."

Senden cevap alamadığında eteğinin pilelerini oynayan minik elini tutar ve kendisine bakmanı sağlardı.

"4 senedir birlikteyiz ve birbirimizin yanında gaz çıkarma yarışları bile yapıyoruz ve sen bana güvenmiyorsun öyle mi?"

"Ben ve popom sana karşı çok üzgün bebeğim."

Sonucunda olay tatlıya bağlanırdı ve sana yüzük bakmaya başlardı-tabi bu biraz zaman alırdı, gerçekçi olalım-

Wonwoo ve sen favori pastanenizdesiniz ve önünüzdeki karamelli pastaları yiyorsunuz.Wonwoo daha çok sana beğendiği bir oyunu anlatıyor ve sen onu dinlerken yorgunluğuna yenik düşüp önündeki pastaya kafanı düşürüyorsun.

Wonwoo'nun tepkisi;

"..ve Ellie de onun kızı gibi olmaya başlıyor. Ayrıca Joel-"** (Bu oyunu bilene benden 7r03749374937493 tane öpücük)

"Tanrım..(adın)- hahaha"

Kalın sesinin yüksek kahkahasıyla kafanı yukarı kaldırıp yüzündeki karamel ve kremayı Wonwoo'nun gülmekten kısılan gözünün önüne getirdin.

Uykulu ifadeyle ona anlamazca bakarken o gülmeyi kesmeden telefonunu çıkardı ve fotoğrafını çekti.Fotoğrafa bakmadan telefonunu cebine sıkıştırıp masadaki peçetelerle yüzünü sildi.Sen ise hâlâ tam olarak ayılamamış ifadelerinle Wonwoo'yu izlemekle meşguldün.

"Bu fotoğraf sonsuza kadar kalacak."

Sen de bir idolsün, onun sunbaesisin ve grup olarak ortak bir çalışma yapılacak.Halkın bilmediği bir ilişkiye sahip olduğunuz için sen röportajlarda onun yüzüne bile bakmıyorsun.

Bu daha fazla dikkat çekmiş olduğundan biasın seni azarlıyor ve sonra sen de Instagram'dan "(BA)'yı seviyorum." diye bir paylaşımda bulunuyorsun.

Senin bu gerizekalı, amip, döl israfı hareketlerine Jeonghan'ın tepkisi;

Paylaşımını gördükten 5 saniye sonra seni aramış olurdu.

Sana ne kadar aptal demek istese de, asla söylemez ve paylaşımını kaldırtırdı.

"Üzgünüm jeong."

"Sadece üzülme ve zeka testleri çözelim beraber.Tamam mı?"

O kesinlikle kariyerine çok önem verirdi.


Öhöm öhöm

Aylar sonra döndüm ve açıkçası çok daha kısa zamanda dönebilirdim

Ama kitabı tekrar tekrar okudum ve gerçekten saçma tepkilerden ve yazım hatalarından nefret edip hevesimi kırdım.

Şu an tekrar hepiniz gelir misiniz bilmem, daha güzel başlamak ve devam ettirmek istiyorum.

Ve en önemlisi

Sizi cidden özledim..

Bir sonraki bölüm texting olsa sever misiniz? Ya da başka istediğiniz şeyler var mı?

Say the name! SEVENTEEN

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin