Eğer SEVENTEEN Hunger Games'de olsaydı.
□Takımlar
Birinci Mıntıka;
S.Coups
Wonwoo
Mingyu
Vernon
(Hiphop Team)
İkinci Mıntıka;
Jeonghan
Joshua
Woozi
Dokyum
Seungkwan
(Vocal Team)
Üçüncü Mıntıka;
Hoshi
Jun
The8
Dino
(Performance Team)
□On saniye bittiğinde ortaya koşanlar;
Wonwoo
Mingyu
S.Coups
Dino
Dokyum
Woozi
Jeonghan
□İlk on saniye bittiğinde ormana koşanlar;
Hoshi
Jun
The8
Vernon
Joshua
Seungkwan
□Eğer birinci mıntıkadan birisi ölecek olursa bu Vernon olurdu. Hepsinin arasında, o daha merhametli olurdu. Bu yüzden öldürmek istemediği insanlar onu öldürürdü.
□Son kalan üçlü;
Woozi
S.Coups
Dino
□Üyelerin olası ölme nedenleri;
S.Coups: Gücüne güvenip hazırsız saldırırdı. Tuzaklarla ölürdü, muhtemelen ayağında iple ağaçta saatlerce asılı kalırdı.
Zayıflık: Kendine fazla güvenmek.
Jeonghan: Onu öldürmeye çalışan birini yola getirirdi. Ama sonra ona merhamet edip öldürmezdi, sonuç: Ölü Jeonghan.
Zayıflık: Merhamet.
Joshua: Muhtemelen ağaçtan düşerdi, ya da aynı Jeonghan gibi merhametiyle ölürdü.
Zayıflık: Merhamet.
Jun: Okla ölürdü. Kendisi yakın dövüşte iyi olduğu için ölebileceği yol uzaktan gelen bir şey olurdu.
Zayıflık: Saklanamamak
Hoshi: Dikkati dağılırsa kolay lokma olurdu. Örneğin yanındaki mıntıka arkadaşı öldü, kesinlikle toparlanamazdı. Dikkatini toplayamaz, oyunu kaybederdi.
Zayıflık: Dikkat dağınıklığı.
Woozi: Kendisi saklanmakta ve tuzak yapmakta mükemmel. Ayrıca acımasız da olabiliyor. Bu yüzden ölümü doğal yollarla olurdu. Donarak ölebilirdi, ya da sonlara kaldığı için çıkan bir fırtınada ölürdü.
Zayıflık: -
Wonwoo: Bence Wonwoo fazlaca bu tür bilgisayar oynadığı için diğerlerinden daha bilgili olabilirdi. Ama nereye kadar.. O kesinlikle kaçarken bir yere takılıp yuvarlanırdı, ve ölüm ona dokunurdu.
Zayıflık: -
Dokyum: Bilmediği meyvelerle zehirlenirdi. Böğürtlen sandığı şeyi yerdi ve bam. İkinci mıntıka Dokyum gökyüzünde.
Zayıflık: Açgözlülük, bilgisizlik.
Mingyu: Sakar biriydi. Ateş yakarken bile ölebilirdi.
Zayıflık: Sakarlık.
The8: Gayet çeviktir ve yakın dövüşte iyidir. Fakat tuzakları farkedemez, bu yüzden bir çukura düşer ve kimse bulamazsa onu kendi mıntıkasından ölüm onu oradan çıkarır.
Zayıflık: Dikkatsizlik.
Seungkwan: Konuşmayı sever. Bu yüzden kendini sesli konuşarak ele verir. Acımasızca diğer mıntıka tarafından öldürülür.
Zayıflık: Sessiz olamamak.
Vernon: O bu tür şeyleri yapamaz, insanları öldüremez. Bu yüzden ne kadar kaçarsa kaçsın, şans ona gülmezse ölür tek bir okla.
Zayıflık: Acımasız olamamak.
Dino: En küçük olmasına rağmen birçok konuda gelişmiştir ama korkusunu yenemeyebilir. Ölümden korktuğu için telaş yapar. Bu yüzden karşı mıntıka onu farkederse oku asla onlara isabet ettiremez ve kendi ölür.
Zayıflık: Telaş.
□Mıntıkalar;
Gezgin olan mıntıka: Birinci mıntıka.
Ağaçların üstünde saklanan mıntıka: İkinci mıntıka.
Mağarada kendini gizleyen mıntıka: Üçüncü mıntıka.
□En acımasız mıntıka üyesinden en aza;
1.S.Coups/Woozi
Wonwoo
Dino
Hoshi
Jun
The8
Mingyu
Vernon
Dokyum
Seungkwan
13. Jeonghan/Joshua
□Sevgilileri yerine oyuna katılma olasılığı en yüksek üyeler
S.Coups (Cesurdur, kazanıp geleceğini düşünür.)
Hoshi (Korkak olmasına rağmen birine olan bağıyla her şeyi yapabilir.)
Jeonghan (Kazanmak için gitmez. Düşündüğü şey senin yerine ölmektir.)
Kuesçın;
Bölüm nasıldı?
Favori anınız, üyeniz ya da bölümünüz?
Devamı gelmeli mi?
Eleştiriniz nedir?
Siz oyunda olsaydınız hangi üyeye benzerdiniz?
NEETNEVES !eman eht yaS
;)