◇56◇ TLD Part Two

815 35 51
                                    

12.58

Hoshi, S.Coups, Jeonghan, Joshua,

◇"Dudaklarınız morarmış." dedikten hemen sonra battaniyesini üstünden çekip birbirlerine sarılmış Hoshi ve Jeonghan'a sardı.

◇Saatlerce dışarıda kalmışlardı, son saatlerdeyse fazlaca hareketsiz kalan Hoshi ve Jeonghan buz tutacak derecede vücut ısısını kaybetmişti. Fakat neyse ki ellerindeki odun ve sopalarla eve ulaşmışlardı ve Wonwoo onlara ateşi yakmıştı.

◇Dışarıdan gelenlerden çoğu ısınıp şöminenin başından ayrılmıştı, sadece dördü vardı.

◇Yarım saat kadar sonra Hoshi ve Jeonghan sıcaktan battaniyelerini üstlerinden attıklarında mutfaktan onlara seslendin.

◇Sen ve Dino yemek yaparken-çorba ve yeşil çay- Cheol, Wonwoo, Jun ve Joshua mutfak masasında sohbet ediyorlardı. Diğerleriyse odaya eşyalarını koymuştu.

◇Masada yalnızca sekiz sandalye vardı, bu yüzden bir de yere örtü sermiştin kalanların orada yemesi için.

◇"Chan, yukarıdakileri çağır." diyerek Dino'ya komut verdiğinde ikişer ikişer merdivenlerden çıkmıştı.

◇"Gece fırtına oluyormuş çoğunlukla." dedi Wonwoo minik bilgisayarına bakarak. Büyüğünü bozulma riskinden getirememişti, küçük olan çantada daha aralarda kalarak soğuktan korunabiliyordu.

◇Tekrar konuştu. "Kötü bir haberim var."

◇Yanındaki Joshua ne olduğunu sorarken sen de masaya çorba kaselerini koyuyordun. Kaselerin ani sıcaklık değişiminden kırılmaması için ateş yanar yanmaz biraz yakınında ısıtmıştın.

◇"Buradaki tek tehlikenin soğuk olmadığını söylüyorlar. Cheol hyung hayvan olmadığını söylemişti, yanılıyor."

◇"Gelirken hiçbir şey yoktu, onlar dağlarda falandır." dediğinde Jun Wonwoo ona döndü 'Ciddi misin sen aq' bakışıyla.

◇"Zaten dağdayız."

◇"Daha yüksek dağlardan bahsediyorum." Diyerek kaçamak cevap verdiğinde Jun, bu sefer Cheol konuştu.

◇"Bizden yüksekte sadece tanrı var aptal."

◇"Ne bok yerseniz yiyin, ben çorbamı yiyeceğim."

◇Jun masanın diğer köşesine geçerken sen de kasesine çorba koymak için tencereyi aldın.

◇Kaseyi doldururken bir yandan onunla dalga geçtin.

◇"Sen çorba yi Jun."

◇Aksanıyla ve yanlışıyla dalga geçtiğinde sana da göz devirdi.

◇"Çok bilmişler."

◇Jun çorbasını 'yi'meye başladığında merdivendenki patırtılarla koyun sürüsünün gelişi görüş açına girdi.

◇"Beş kişi benimle birlikte yerde yiyecek." dedin masadaki kaseleri doldurmaya devam ederken.

◇Senin konuşmandan sonra kısa bir sandalye kapmaca yaşanmıştı.

◇Galipler Dino'yu yerinden ateş saçan gözleriyle kaldıran Woozi, Jeonghan, Mingyu ve başından beri sandalyelerinde olan S.Coups, Joshua, Jun, Hoshi ve Wonwoo'ydu.

◇Yere oturanların eline de çorba kaselerini verdiğinde büyük yiyici olan Mingyu ve S.Coups çoktan ikinci tabağı istemişti.

◇Harika.

◇Aç kaldın.









14.06

(Adın), Dino

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin