*31*

4.9K 134 179
                                    

31. Bölüm:))()+++(?!!?!()()))

Sınır +35 beğeni

Birde üstüne yorum sınırı var.

+55

Sorry not sorry...

-------------------

Gece yarısı kabustan nefes nefese uyandın, nefesin rüya aklında fink attıkça daha da daralıyordu.Em sonunda dayanamadın ve onu aradın.

Son 'dııt' sesinde açılan telefonla bir rahatlama doğmuştu endişeli kalbine.

Telefonu kulağına götürdün ve uykudan kalkmış olmasından dolayı kalınlaşmış sesiyle "Efendim güzelim." diyen biasına cevap verdin.

"(Ba(biasının adı) rüya gördüm..S-sen ölüyordun.."

Üyelerin tepkisi?

Obirbabaobirlideroeskups

Kötü gelen sesinle içindeki uykulu hâl gitmiş yerini endişe almıştı.

"Sen iyi misin bebeğim?"

Ona yanına çağırdığın küçük bir sorgu yapmak isterdi çünkü yanına gelinceye kadar kafayı yemek istemezdi.

"Ağladın mı? Rüyanı anlatmak ister misin bebeğim?"

"Şimdi ben gelinceye kadar televizyon izle, geldiğimde kollarımda olacaksın, hep olması gerektiği gibi."

Kanadıgüzelyerlerinekaçmışmelek

Sesindeki endişe onu öylesine endişelendirirdi ki telefonu anında kapatır yurttan fırladığı gibi 10 dakikada yanında olurdu.

Geldiğindeyse sana süt ısıtır rüyadan bahsetmeni isterdi.

"Bana melek olduğumu söylüyorsun her zaman, melekler ölümsüzdür endişe etmene gerek yok tatlım."

KibarbirAdanakilisesiimamı

Yataktan apar topar çıkıp evden ayrılırdı, sana seni idare edebilecek cümleler kurardı, çünkü bilirdi ki sen o yanına gelmeden asla tam anlamıyla iyi olmazdın.

Yanında olana kadar telefonla konuşurdunuz ve o ninni gibi sesiyle şarkılar mırıldanır, güzel anılarınızdan bahsederdi.

"Sana çıkma teklifi ettiğim zamanı hatırlıyorsun değil mi güzelim? Sana 'Adore U' söylemiştim.Yanına geldiğimde seni bıktırana kadar tekrar söyleyeceğim ve sen göğsümde uyuya kalacaksın.

  Saçlarını okşayacağım, bir elim elindeyken.Ve sen, senin için ölümsüz olma isteğimi aklına kazıyacaksın."

*ırkçılık mod:on* PİS ÇİN'Lİ AMK ÇOCU

"N-ne? Kim öldü?"

Uykudan kalktığında ilk dakikalar aptal Jun olur ağlamaya başlamanla beynine giden kan geri kalbine dönerdi, telaşlanır ve evine dakikalar içinde gelirdi.

İç çamaşırıyla.

Çünkü Jun şapşal, ve sen bu şapşalla uğraşmaya zorunlusun.

Sonuç olarak seni güldürürdü ve sabaha kadar seninle filmler izlerdi.

"Gülmeyi kes (adın) iç çamaşırımı çıkarmamı istemiyorsan."

Gözüsaatolanhuşhi

İlk aradığın zaman telefonu bilinçsiz olarak açardı, fakat senin ağlıyor olman bilincine bir kılıç darbesi indirdiğinden göz açıp kapayasıya kadar evinde olurdu.

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin