*3*

8.2K 185 272
                                    

Neden ondan ayrılırdın?

S.Coups: Seungcheol,o kadar da kariyere odaklı olmadığı için çoğu zaman sen hoşnut olursun.Fakat şöyle bir durum varki,o aileye oldukça bağlı,onlarla seni tanıştırdığında eğer seni sevmezlerse muhtemelen seni değiştirmeye çalışırdı.En sonunda da çalışmakla kalmaz,kabaca dile getirirdi sevilmediğini,tabi sonra pişmanda olurdu.Çok geç olduğunda,kırılan sen evi terkederdin.

Pişman olur mu? Evet

Peşinizden gelir mi? Evet

Tekrar sizinle olur mu? Bunu siz isterseniz ister.

Jeonghan: Evet o gerçekten iyi bir sevgili olurdu fakat onun bilinmedik bir yönü seni rahatsız eder,ayrılma noktasına kadar getirirdi.O yönde;Olayları yanlış anlaması.Bazen oldukça erkeksiyken bazende kız gibi davranır sizi delirtirdi.Buna dayanamadığınız zaman onu terkederdiniz.
Pişman Jeonghan,kesinlikle sizin peşinizde olurdu.

Pişman olur mu? Evet

Peşinizden gelir mi? Evet

Tekrar sizinle olur mu? Kinci olması yüzünde,bunu istemeyebilir.

Joshua: Josh'ın herkesin olduğu gibi kötü yanı-tam kötü olmasada- fazla kibar olmasıdır.İlk zamanlar hoşunuza giden kibarlığı,gün geçtikçe sizi "kibar ol lütfen." diye uyarmasıyla nefretinizi başlatır.Mükemmel bir sevgili olsada,kibarlığa olan takıntısı sizi ayrılığa sürükler.

Pişman olur mu? Hayır.Hata yaptığı pek düşünmez.

Peşinizden gelir mi? Evet

Tekrar sizinle olur mu? Sizi asla zorlamaz ama içten içe çok ister ve tanrıya dua eder.

Jun: Junhui'nin gariplikleri,yakışıklı olması,tatlılığı..Hepsi senin için biçilmiş kaftan.Fakat şöyle bir şey daha varki,o birazda olsa kabalaşabilirdi.Kas çalışırken onu rahatsız ettiğinizde -yada dans ederken- "dışarı çık\git" gibi laflar eder sisi kırardı.Bunu farkedemezdide.Bunu onunla konuştuğunuzda özür dilesede buna devam eder ve sizinde sıkılmanızı sağlardı.En sonunda bir gün eve geldiğinde eşyalarının olmadığını görür,ayrıldığınızı belirten mesajlada çıldırırdı.Bu çıldırmak ilk başta sinir olsada,yerini kısa bir zamanla pişmanlığa verirdi.

Pişman olur mu? Evet

Peşinizden gelir mi? Evet

Tekrar sizinle olur mu? Evet,kesinlikle sizi elde eder.

Hoshi: Namı değer 10:10 ideal tipindeki bahsettiği "Sarılacak biri"ni isterdi.Size çoğu zaman sarılır öperdi,siz bunalsanızda sabreder kibarca "çok sıcak bebeğim,lütfen sarılma" derdiniz.Fakat zamanla o devam eder sizde kabalaşmaya başlardınız.Sadece bu ayrılmak için sebep olmazdı.Birde şu kırılganlığı vardır.En sonunda ona bağırır çağırır ve uzaklaşırsınız.O ise günlerce gözyaşına boğulur.

Pişman olur mu? Sadece ağlar

Peşinizden gelir mi? Ağlayarak gelir

Tekrar sizinle olur mu? Size birlikte olmak için yalvarır.

Woozi: Onunla çıkmak oldukça normak olurdu,çünkü o pek anormallikleri sevmez,sakinlikten yana olurdu.Buraya kadar bir sorun olmazdı fakat,sonrasında o sürekli şarkılarla cebelleşirdi.Zaman geçtikçe doğum günlerinizi unutur,buluşmalara gelmemeye başlardı.İşine olan bağlılığı bazen sizin sevginizin önüne geçsede sizin bilmediğiniz şey şarkıları yazarken sizi düşünmesidir.Siz ilgisizliğinden dolayı er seferinde kırılırdınız ve bu kırılmalar ayrılmanla son bulurdu.

Pişman olur mu? Evet

Peşinizden gelir mi? Hayır

Tekrar sizinle olur mu? Sizin istemenizi bekler,kendini bir şey yapmaz.Ne kadar istesede.

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin