◇60◇ Finally

1K 41 140
                                    

Not: Bölümde yüzme bilmeyen üyeleri balina gibi yüzdürmüş bilenleri kurbanlık koyun gibi debelendirmiş olabilirim.

Diğer Not: Kanada'da olmalarına rağmen dili önemsemeden yazdım. Görmezden gelin

Hehe









16.41

◇Tuzla buz olmuş bir denizin kıyısında, birbirine sahiplik yapıp buz olan kara tutunan el kendini kıyıya çekti.

◇Bedeni bir traktörün motoruymuş gibi şiddetle titriyordu.

◇Önce etrafına bakındı derin nefes verip almalarıyla.

◇Ona yaklaşan dört bacaklı ürkekçe adım atıyorken tir tir titreyen elini kaldırdı ona doğru

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

◇Ona yaklaşan dört bacaklı ürkekçe adım atıyorken tir tir titreyen elini kaldırdı ona doğru. Parmakları arasından baktı kısık gözleriyle geyiğe.

◇Bedenindeki sular damla damla akıyorken kara denizde bir hareketlilik oldu.

◇Denizin üstünde buz parçaları arasından bir beden son kez kulaç atıp Jun'un yanına, karaya-karlarla ne kadar kara oluyorsa- çıkmıştı.

◇Jun geyiğin koşarak uzaklaştığını gördüğünde yanınfaki bedene yaklaştı.

◇Bedenin üstünden ona bakarken yüzündeki su bedenin montuna damlıyordu.

◇"Josh hyung?"

◇Jun, bedenin kimin olduğunu kesinleştirmek için dürtükleyip ismini söyledi.

◇Joshua'nın bedeni aynı Jun gibi titriyorken ona baktı. Gözlerini zorla açık tutuyordu.

◇"İ-iyi misin?" Joshua diline kadar titriyor olduğunun şimdi farkına varmıştı.

◇"Donuyorum."

◇"Ne te-tesadüf, ben d-de."

◇İkili birbirlerine deli gibi bakıp kekeleyerek güldüğünde akıllarını kaybettiklerinin farkında değillerdi.

◇"Diğerlerini nasıl bulacağız?" dedi Jun yerdeki hyungunun sırtını kolu yardımıyla kardan ayırırken.

◇"Önce ateş yakalım, yoksa ölümüzü bile bulamazlar."

◇"T-tamam hyung."

◇Jun hyungunun açık sözlülüğü karşısında hayrete düşmüş gibiydi.

◇Tamam saatlerdir soğuk suda olup dışarıdaki yine soğuk havaya çıkmış olabilirlerdi. Hatta belki soğuk ısırığı bile olabilirlerdi ama yine de "Öleceğiz" demek üzmüştü.

◇Jun titreyen bedenine zar zor sahip çıkarak on dakika sonunda elindeki sopalarla yerdeki karı temizledi. Karın üstüne sopa koyup yanmasını beklerse... Gerizekalılık yapmış olmaz mıydı?

◇Karı ateş yakacağı yerden oldukça uzağa itip sopaları toprağa koydu.

◇Kardaki çantasına ulaşıp, seni dinleyip aldığı su geçirmez çanta için sana minnetlerini iletti.

Seventeen Tepkiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin