Önceki bölümden
00.49
××Arkandan uzatılan gömlekle kim olduğuna baktın ensenin üstünden.
××The8 üstündeki siyah gömleğini çıkarmış kan kaybını durdurman için sana uzatıyordu.
Dokyum 01.16
××Korkuyla, can havliyle girdiği alt katta, eski-hatta ölü- bir piyanonun yanına çökmüş sakinleştirmişti kendini Dokyum.
××Eğlenmek için geldikleri kampta aptalca şakalarla arkadaşlarını güldürürken nasıl oldu da şu an canlarını kurtarmaya çalışır olmuşlardı?
××Sonunda kendinde güç bulabildiğinde ayaklanıp etrafa baktı, birkaç eski dolap, ölü bir piyano ve soyulmuş duvarlar dışında bir şey yoktu.
××Dolaba gidip içini karıştırdı yavaşça, sessiz olmalıydı.
××İçinde köşkün eski zamana ait olması nedeniyle pek absürt olmayacak şekilde mumlar bulmuştu.
××Büyük, kirli bir mum alıp çekmecenin arkasına elini attı. İstediği şekilde kibrit bulduğunda çekmeceyi kapattı.
×תimdi karar vermeliydi. Buradan çok daha karanlık olan arkasındaki tel kapılı yerden geçip bilmediği bir yere mi gitmeliydi? Yoksa yukarı, katilin yanına mı?
××Karanlıktan ve yalnızlıktan korkuyordu, bu yüzden üyeleri bulmak için sessizce merdivenlerden yukarı çıktı. Katil her yerdeydi, gıcırdamaması için uğraştığı hâlde sesi çıkan merdivende, soyulmuş duvarlarda.
××Holde olduğunu idrak ettiğinde buraya geldiği yere gitti, yani köşke girdikleri çıkış kapısına.
××Kapıyı açmak için elindeki mumu cebine koydu.
××Kapının kilitli olduğunu anladığında aklının içinde her şey bitmişti. Burada öleceklerdi, bir psikopatın elinde.
××Çabuk etkilenen Dokyum çökmüş bir şekilde, çaresizce ayrıldı kapının olduğu yerden.
××Bu sırada yukarı kattan, tam olduğu yerin üstünden gıcırdamalar duydu. Gıcırdama sola doğru-muhtemelen bir odaydı orası- gidiyordu.
××Üyelerden biri olduğu düşünüp parmak uçlarında yukarı kata çıktı, merdivenin korkuluklarında gezen örümceklere aldırmadan.
××Tam az önceki ses duyduğu yere geldiğinde kapısı aralık odaya göz ucuyla baktı.
××Gördüğü bedenin S.Coup'a ait olduğunu anladığında kapıyı itti.
××Az önce görememiş olsa da sağ tarafta odada olan Vernon Dokyum'u yakaladığında S.Coups da arkasına döndü.
××"Dokyum?"
××Dokyum boğazına dolanan kolların çekilmesiyle derin nefesler alıp Vernon'a sarıldı. Yaşıyor oluşları bile mutluluk aşılamıştı, aynı zamanda artık yalnız olmayacağı da.
××"Diğer üyelere de ulaştınız mı?" diye sordu Dokyum.
××S.Coups onu cevaplamadan önce açık kapıyı yavaşça kapattı. Dikkatli mak zorundalardı.
××"Wonwoo ve (adın)'ı biliyoruz sadece. Belki onlar da birilerini bulabilmişlerdir."
××"Umarım. Artık gitsek iyi olur." dedi Vernon, tedirgin olmaktan kendini alamıyordu.
××S.Coup onu onaylayıp Dokyum'a sırtından destek olup kapıyı araladı, kafasını çıkarıp etrafı dinledi, kolaçan etti.
××Olabildiğince sessiz olan köşkte, evi aydınlatan tek şey kocaman camlardan içeri giren milyonlarca yıldızın ışığıydı.