⬆️⬆️⬆️⬆️onun isteği⬆️⬆️⬆️⬆️
Bölümün sonunu özellikle Reveluvlar, ya da Red Velvet sevenler okusun -3-
Ayrılık Senaryoları;
(Performans Takımı)
Jun
Severek ayrılan çift#
Jun'un idol olmasının zorlukları vardı.
Senenin en az beş ayı, haftanın her günü gece yarısı eve gelir. Randevularınız tek tek iptal edilir.
Jun bu konuda her zaman özür diler. Fakat kabul eden sensindir, bu yüzden acayip bir üzülmez. Yine de mahçuptur.
Fakat ikinci senede yalnızlık sarar seni, bu yüzden onunla konuşursun.
İlk başta sorgular, özür diler bir daha yapmayacağı hakkında yalanlar söyler. Ama artık biliyorsundur, tutulamayacak sözler verdiğini.
Bu yüzden yolunu ayırırsın onunla.
İlk ay seni her hafta arar, olurunu yaratmaya çalışır ve şans ister.
İkinci ay senden yine olumsuz bir yanıt almıştı, yıkılır.
Fakat Jun'un idol olmak için yaşadığı zorluklar kendini farkettirdiğinde seni unutmaya başlar.
Dört ayda sen, o kadar da acıtmazsın içini.
Yine seni sever, fakat o bir idoldür. Görmezden gelir duyguları.
Hoshi
Bir tarafın yıkıldığı çift#
Ondan ayrıldığında tam anlamıyla biterdi.
Sana o kadar alışıktı ki, neden ondan ayrıldığına odaklanmazdı. Sadece, "ayrı olma" düşüncesiyle ilgilenir ve yine yıkılırdı.
O diğer üyeler arasında en duygusallardan, bu yüzden gerçekten sevdiği bir şeyi unutması bir seneyi bulabilir.
Fakat unuttuğunda bile, doğum günün geldiğinde seni arar ve kutlar.
The8
Sevgisi ölen çift#
Minghao sanatsal bir kişilik.
Kıyafetlerinden, fotoğraflarından bu hemen anlaşılabilir.
Ve sanatsal kişiliğinin yanında süsü sever. Çevresineki insanın "şık" olmasını ister. Bu, onu önemsediği simgeler aslında.
Yani, onun için hazırlandığında mutlu olur. Güzel görünmenden hoşlanır.
Fakat sen özensiz ve kabaca 'pasaklı' olduğunda sana olan duygularının bittiğini görürsün.
Ona değer vermediğini düşünmeye başlar.
Yavaş yavaş uzaklaşır. Önce senden sonra evden.
Ve ardından bir gün seni buluşmaya çağırır.
Tek bir kelimeyle bitirirsiniz ilişkiyi.
"Ayrılalım."
Dino
Uyuşmayan Çift#
Dino, sadık biridir. Bu yüzden ayrılma olasılığı azdır.
Fakat, sizin uyumlu olmanızı ister. Yani, bir ilişkinin birbirini tamamlayan insanlardan oluştuğunu düşünür.
Örneğin birisi daha agresiftir, birisi daha sakin. Sakin olan agresifi tamamlar.
Dino çabuk trip atan bir çocuk, yani senin sabırlı olman onu tamamlar.
İlk başta şuradan patlak verir olay;
Bir gün eve geldiğinde yemek görmediği için ciddiyetten uzak bir şekilde trip atar.
Amacı seninle eğlenceli vakit geçirmektir aslında.
Fakat sen ona karşılık vermezsin.
Bu olaylar büyür, büyür ve Dino en sonunda ikinizin gerçekten zıt olduğunu anlat.
Acımadan ayrılır.
Toparlanması bir kadar bile sürmeyebilir.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Redi Belbet hakkında bir kitap yazdım. Fakat sıradan sayılmaz.
Özel güçler, farklılıklar var.
Paylaşmak için cesaret istiyorum sadece -,-
Okursunuz mu?
Buraya da isteklerinizi yazarsanız çook güzel olur(tam buraya)
Say the name! SEVENTEEN