8

161 5 0
                                    

*Teri*
Nesnáším zvuk budíku. Fakt ne.
A nesnáším ho dvakrát víc, když jsou prázdniny a hraje mi plnou hlasitostí přímo u hlavy.

Hned, jak jsem nahmatala mobil, tak jsem ten otřesný zvuk konečně vypla. Ale to mi bylo hned jasné, že znova už neusnu. Slunce mi přes okno svítilo do bličeje a hřálo mě.
Přetočila jsem se na druhý bok, aby mi nenaskákaly pichy a protáhla se.
No, aspoň, že dneska budu usínat ve svojí posteli. Pousmála jsem se a následně si zívla. Dneska toho bude hodně.
Celý den jenom vybalovat. Prázdniny za všechny prachy tohle.

Líně jsem se zvedla a měla namířeno do koupelny.
Chodila jsem po studeném linu a hledala něco na sebe.
No jo, já a moje problémy...

*Martin*
Kdo sakra vstává o prázdninách v sedm ráno a dělá u toho nehoráznej rachot?
Ano, přesně tak, jenom Tereza.

"Bože můj!" zamručel jsem do polštáře, kterým jsem si zakryl obličej a znovu zavřel oči.
Chvíli jsem se ještě převaloval ve vyhřáté posteli, ale pak jsem se stejně natáhl k nočnímu stolu, kde jsem měl položenou cigaretu a zapalovač.
Vyfukoval jsem kouř, který se rozlehl po celé místnosti a sledoval svět za oknem.
Obloha byla lehce narůžovělá, na trávě se leskly kapičky rosy, mírně foukalo a vypadalo to na další teplý letní den.

"Tý jo, dneska bych si mohl někoho pozvat, dlouho jsem nikoho neměl"
Vyfoukl jsem další obláček kouře a popel z cigarety mi spadl na deku.

*Teri*
"Sakra!" Zanadávala jsem, když jsem zakopla o dveře v koupelně.
"Tohle se opravdu může stát hned po ránu jenom mě" Naštvaně jsem je zabouchla a šla zpátky do pokoje.

"Hele jako promiň, ale někteří se tu snaží spát, jo?" Vykoukl na mě polonahý Martin z jeho pokoje s cigaretou v puse.
Hleděla jsem na něho jako debil.
On kouří? Je snad blbej?

"Co se na mě tak koukáš, chceš snad taky?" Natáhl ke mně ruku s krabičkou nových cigaret a zatřásl s ní.

Šeptá mé jméno Kde žijí příběhy. Začni objevovat