*Teri*
Trošku mi zaskočilo, když mamka u stolu opravdu řekla, že tam jedeme.
Martin se mi jenom tiše zasmál a díval se na mě pohledem a lá měl jsem pravdu ty blbá naivní krávo."Určitě si to tam užijete, bude tam i jeden Martinův kamarád, tak se tam nebudete nudit"
Usmála se na mě jeho mamka a já jí úsměv oplatila. Snažila jsem se tvářit mile a natěšeně, ale byl to přesný opak. Nejraději bych celé týden strávila učením se matiky, posloucháním Biebera, sledovaním Mishy a obarvila si hlavu na svítivě žlutou.
Bylo by to určitě lepší než být s Martinem. A ano, až takhle se mi tam nechtělo."Fajn, už se tam těším, alespoň nebudu pořád jenom doma"
Nasadila jsem falešný úsměv a mamku to zřejmě potěšilo, že jsem se tam tak "těšila."*Martin*
"Takže domluveno, dneska večer příjdeš, přespíš u mě a všechno ti ještě podrobně vysvětlím, jasný? A nezapomeň, před mámou jsme zase velcí kámoši"
Típl jsem hovor s Karlem a zapálil si. Sedl jsem si před vchodové dveře a opřel se o ně.Zajímavý, předtím tady bydleli samé krávy, co se nechaly zbouchnout hned druhý den, ale ona ne. To bylo asi tím jejím Kubou nebo co.
Zhluboka jsem se nadechl a zahleděl se na nebe plné hvězd.
Nesnáším se za to, že neumím prohrávat a vždycky všechno musím mít. Už se kvůli tomu musím zase bavit s Karlem, pff...
ČTEŠ
Šeptá mé jméno
FanfictionSex, děvky a večírky. Můj každodení typický život. Nehodlám to měnit. Ale, co když se stane něco, co mi ho obrátí vzhůru nohama?