*Teri*
Seděla jsem u velkého dřevěného stolu, kde ještě před chvílí byla spousta lidí, ale teď odběhli k tanci úplně sama. Byla jsem zahleděná do skupinky malých dětí, které si hrály opodál a myslela na Martina, který byl zrovna zaneprázdněný tancem se svou nevlastní sestřenicí, která vypadala, jako by ho chtěla sbalit, či co. Povzdechla jsem si a svůj pohled stočila na jinou stanu. Zadívala jsem se z okna na tu nekonečnou tmu. Zvedla jsem se ze židle a vyšla ven. Chtěla jsem být chvíli sama. Měla jsem to namířeno daleko ode všech na velké pole. Nikdy jsem neměla ráda hodně lidí pohromadě, takže jsem vypadla hned, jak to bylo možné.
Sedla jsem si tak, abych měla krásný výhled na celou chatu, zahradu, les, ale i řeku s rybníkem, co byly v dálce."Teri? Co tu tak sama děláš? Všude jsem tě hledal..." Sedl si ke mně Martin.
"Jenom jsem potřebovala na chvíli vypadnout, to je celé"
"Rozumím, už mě to tam taky nebavilo... Tak jsem tu aspoň zase spolu a sami"
"Jo, jsme tu sami" pronesla jsem tiše.
"Abych pravdu řekl, moc jsem si to s tebou užil a doufám, že tohle bude pokračovat i v Praze a nic se nezmění"
"Nápodobně, byla by škoda tohle všechno zahodit"
"Ano, tohle u jsi mi jednou říkala" zasmál se.
"To ty mě taky"
"Takže chceš v podstatě říct, že už si nemáme o čem povídat, Teri?"
"V podstatě, nezapomínej na to slovíčko, Martine"
"No... nevím jak ty, ale já bych měl nápad, jak nahodit nové téma"
"Tak to udělej" zasmála jsem se, ale to jsem ještě nevěděla, co přijde.
Pomaličku se ke mně přiblížil a kdy viděl, že jsem v klidu, prostě to riskl a políbil mě."Ale u tohohle tématu se moc nemluví" začervenala jsem se.
"Myslím si, že to ničemu nevadí, červenko"
Zakryla jsem si obličej, aby se nemohl dívat na to, jak jsem rudá, ale on mi ruce oddělal. Začal mě hladit na krku, pak na ramenou, pažích a nakonec i na prsa. Trošku mě to zarazilo a začalo mi docházet o co se snaží."Martine, kde jsi?" ozvalo se najednou z dálky. Volala ho ta jeho sestřenice, co s ním tancovala.
Rychle jsme se oba postavili a trošku si upravili oblečení, aby nebylo nic poznat.
"Uf, tak tohle bylo tak tak!" Stačil si ještě oddychnout než přišla k nám.
ČTEŠ
Šeptá mé jméno
FanfictionSex, děvky a večírky. Můj každodení typický život. Nehodlám to měnit. Ale, co když se stane něco, co mi ho obrátí vzhůru nohama?