*Teri*
V tu noc jsem nemohla vůbec usnout. Obvázané zápěstí mě pořád bolelo a ve spacáku mi bylo hrozné vedro. Navíc se mi na zemi leželo hrozně nepohodlně.
Mobilem jsem si posvítila na cestu ven ze stanu a šla si sednout už k uhašenému ohni, potřebovala jsem na vzduch.
Dívala jsem se k lesu, byli tam světlušky. Jako malá jsem je hrozně ráda chytala. Tomu jsem se pousmála. Zhluboka jsem se nadechla a zadívala se na jezero, které ozařoval měsíc.
Přímo lákalo k tomu, abych si šla zaplavat. Potichu jsem k němu přišla a svlékla si oblečení. Stála jsem tam nahá, úplně nahá.*Martin*
Viděl jsem ji. Pozoroval jsem ji už od té doby, co vyšla ze stanu.
Slyšel jsem hluk, tak jsem se podíval kdo to je, ale bylo pěkné zjistit, že ona. Už jsem si za ní chtěl přisednout u toho ohně, ale je dobře, že jsem to neudělal. To bych přišel o tenhle pěknej pohled. Skočila šipku do vody a zmizela pod hladinou. Toho jsem využil, vylezl ze stanu a svlékl se.
Nebál jsem se, že mě zahlídne, byla velká tma a byl jsem dál než ona. Potichu jsem si stoupl do vody. Byla hrozně studená.
Počkal jsem, až se zase potopí, a pak doplaval blíž k ní.*Teri*
"Teri?"
"Martine?!" Byla jsem naproti němu a přímo děkovala bohu za to, že je tma a on mě díky ní nemůže vidět. "C- co tady děláš?"Vykoktala jsem ze sebe.
"To co vždycky, když tady stanujeme" Usmál se a doplaval blíž ke mně, abychom nemuseli mluvit tak nahlas.
"Víš, že tu prý straší? Je tu Vodník, co tě stáhne pod vodu a utopí tě" Chytl mě kousek pod zadkem a přitáhl si mě blíž k sobě.
"Já na tohle nevěřím, je to kravina" Obeplula jsem ho, ale on byl zase hned u mě, jako ocásek. Ale v tu chvíli zahřmělo. A já mám z bouřek přímo hrůzu. Ztuhla jsem a Martin si toho všiml. Byl za mnou a obejmul mě kolem ramen. Zahřmělo znova a začínalo pomalu pršet. To už jsem byla podělaná strachy.
"Neboj se, jsem tu s tebou"
Zašeptal mi do ucha a přitiskl se na mě i zbytkem těla. Z toho jsem poznala, že nemá plavky.
"Martine, ty nejsi oblečený?"
Otočila jsem se čelem k němu.
"Však ty taky ne" Usmál se a přitáhl si mě zpátky. Ale to už se opravdu hodně rozpršelo.
ČTEŠ
Šeptá mé jméno
FanfictionSex, děvky a večírky. Můj každodení typický život. Nehodlám to měnit. Ale, co když se stane něco, co mi ho obrátí vzhůru nohama?