57

42 1 0
                                    


*Martin*
Byl jsem rád, že tenhle večer už skončil a já si zase mohl po sprše lehnout do postele. Byl jsem celkem utahaný asi z toho rána, jak jsem se snažil o ten mufin pro Teri. Už jsem zhasl světlo a zamuchlal se pod deku, ale v tom se otevřeli dveře a někdo věšel dovnitř. Rychle jsem rozsvítil slabou lampičku, abych viděl kdo to byl. "Pššt, to jsem já, neboj" Uklidnila mě Terka a zase světlo zhasla. Lehla si za mnou a položila mi hlavu na hrudník.
"Proč nejsi s Adélou?" Pohladil jsem jí po hlavě a dal jí do vlasů malou pusu, i když jsem byl pořád trochu naštvaný z toho, co řekla u ohně.
"Už usnula a taky jsem s tebou chtěla být na chvíli o samotě" Dala mi pusu na tvář a cítil jsem, jak se u toho usmála. "Ale já s tebou asi ne" Trochu jsem ji odstrčil a otočil se na druhou stranu zády k ní.
"Asi jde o to, co jsem tam venku řekla, že ano…" Položila mi její malou ruku na moje záda  a snažila se mě přitáhnout zpátky. 
"Možná" Rychle jsem odpověděl a znova jsem si přitáhl deku, kterou ze mě odkryla.
"Ale právě proto jsem tady. Abych ti napravila, pokud mi to dovolíš" Zašeptala mi do ucha, měl jsem z toho husí kůži. "To jsem zvědav jak"

***

Slyšel jsem jen její tiché vzdychání, snažila se být potichu. Dával jsem jí přitom malé pusinky na krk, měla horkou pokožku. Co nejvíc jsem se soustředil na to, aby to byl jeden z nejhezčích zážitků, co se mnou kdy prožila a asi se mi to i dařilo. Snažil jsem se, aby ji to tolik nebolelo, ale i tak mi zaryla nehty do zad. Cítil jsem se trochu provinile. Asi jsem to mohl udělat o něco líp, ale asi ji ta bolest rychle přešla, když o něco později zakřičela moje jméno.

Šeptá mé jméno Kde žijí příběhy. Začni objevovat