35

91 3 0
                                    

*Teri*
Probudila jsem se pozdě. Bylo kolem jedenácté. Docela jsem se divila, proč po mě mamka dávno neječela, že jsem nevylezla z postele, když je zítra ta svatba.
Sešla jsem schody dolů a uviděla spoustu pobíhajících lidí. Každý dělal něco.

"Terezko, tebe jsem ale dlouho neviděla!" Uslyšela jsem za sebou tetin hlas, když jsem se kolem sebe rozhlížela a snažila se rozpoznat alespoň jednu tvář.
"Ahoj, já tebe taky ne, však je to u nějaký pátek, co jsme se naposledy viděli!" Objala jsem ji a byla vděčná za to, že tu znám alespoň někoho. Ale abych pravdu řekla, radši bych teď byla s Martinem na střeše a zase si několik hodin povídala.
"Teto, neviděla jsi tady jednoho..." Ani jsem to nedořekla a už jsem uslyšela, jak volá mé jméno.
"Teri, pojď sem, ale honem!"
"Promiň, už musím" Rychle jsem se omluvila a běžela za ním.

*Martin*
"Ani nevíš, jak jsem vděčná za to, že můžu být tady a ne v tom chaosu..." Lehla si do vysoké trávy tak, že ji nebylo skoro vidět a trochu si odechla.
"Věř mi nebo ne, ale tohle mi bude chybět"
"Neříkala si náhodou, že se do Prahy těšíš?" Zasmál jsem a lehl jsi vedle ní.
"Tak...  Na město jsem zvyklá, ale vesnice je prostě vesnice"
Zavřela oči, protože na ni svítilo slunce a trochu se usmála.

*Teri*
"Jsem s tebou rád, víš to?"
Řekl po chvilce ticha, které ale nebylo trapné, spíš jsem si ho užívala.  
"Víš, že já s tebou taky? Teď se chováš jinak, jako bys dospěl nebo tak něco"
"Nebo tak něco?" Zasmál se.
"Už jsi normální, řeknu ti, že jsi byl k nevydržení" Taky jsem se zasmála.
"Ty jsi působila hrozně nepřístupně... Ledová královna" Pousmála se tomu.
"Teď už jsem teplá?"
"Jo, Teri, už jsi teplá" Začal jsem se smát.

Šeptá mé jméno Kde žijí příběhy. Začni objevovat