"A proč jsi vůbec utekla?"
Podívala se na mě se starostlivostí v očích a upila si svého kafe, které jsme si dali v mé oblíbené kavárně."Mamka se od rozchodu s tátou hrozně změnila.
Moc si mě už nevšímá, všechno mi vyčítá a navíc vedle nás bydlí její kamarádka, co má hrozně otravného syna."
Povzdechla jsem si a pokračovala:
"Kdybych mohla, hrozně ráda bych bydlela s tátou, ale ten nemá moc času a navíc si myslím, že s ním dřív nebo později budeš bydlet i ty""Teri, já si zkusím s maminkou promluvit, ale nic ti neslibuju.
Byla by asi smutná, že od ní chceš odejít"*Martin*
Seděl jsem na lavičce v parku a čekal na Karla. Sice se už nebavíme, ale sledovanost šla dolů a něco se s tím dělat muselo. A navíc jsem měl plán.
Skvělej plán, který jestli výjde, bude to pecka.*Teri*
"Chci aby ses doma měla dobře, u táty bys to měla mnohem horší, to si piš!"
Máma křečovitě držela volant."Pokusím se, aby to bylo lepší, ale teď je moc stresu a zařizování, budu se o to ale snažit" Trošku stisk povolila a zastavila na červenou.
Neodpovídala jsem jí.
Jen jsem se koukala z okna jak se stmívá.
Vždycky naslibuje tisíc věcí, které stejně není schopna splnit. Třeba jako na jejich svatbě věrnost a lásku na celý život. Pff... Jasně. Trochu jsem se zavrtěla a opřela si hlavu o okýnko auta.Jak to teď vlastně bude?
Asi bych si měla najít kamarády, ať nejsem tak sama, to bych potřebovala ze všeho nejvíc. Bohužel jediný koho tu znám je Martin.
ČTEŠ
Šeptá mé jméno
FanfictionSex, děvky a večírky. Můj každodení typický život. Nehodlám to měnit. Ale, co když se stane něco, co mi ho obrátí vzhůru nohama?