*Teri*
Byla jsem pěkně nervózní, když jsem šla na zastávku, abych se dostala do Liberce. S mamkou jsem se domluvila na týden. Na týden budu pryč od Martina... Který mě samozřejmě šel doprovodit."Říkala jsi, že budeš se mnou..."
Podíval se smutně do země, když už jsme byli skoro tam.
"Je to jediná příležitost, jak se s ní o prázdninách vidět, Martine. Je to moje nejlepší kamarádka"
"No fajn... Na tebe budu mít ještě času dost, dávej na sebe pozor, princezno" Dal mi pusu do vlasů, když viděl přijíždět bus.
"Tu princeznu si nech" Koukala jsem se na něho nehezkým pohledem, když už jsem nastupovala.*Martin*
Domů jsem šel pomalu. Chtěl jsem se co nejvíc zdržet, hrozně bych se tam bez ní nudil.
Dokonce jsem si i zapálil a to jsem s tím chtěl kvůli ní seknout, protože to nesnáší, ale... Teď tady není. Není tady a už ji nezajímám, lezu jí krkem.
Myslel jsem si, že ten můj "bezvadný plán s Karlem" vyjde, já si jenom užiju a bude konec, ale ona mi úplně zamotala hlavu. Vždycky tam bydleli jenom Barbie, co na sobě měli tuny make upu, úplé hadry a skočili se mnou do postele při první příležitosti, i když měli kluka. Vůbec jsem si s nimi nepovídal, nezajímal se o ně a to je asi ten důvod, proč jsem se teď to Teri zamiloval...
ČTEŠ
Šeptá mé jméno
FanfictionSex, děvky a večírky. Můj každodení typický život. Nehodlám to měnit. Ale, co když se stane něco, co mi ho obrátí vzhůru nohama?