*Teri*
Probudila jsem se stočená do klubíčka a byla mi zima. Zřejmě z toho, že bylo celou noc otevřené okno dokořán. Vstala jsem a vykoukla ven. Vypadalo to na další teplý letní den, jenom to horko v tu chvíli ještě nebylo. Protáhla jsem se a okno zavřela. Pak jsem přes spícího Martina hodila deku a šla ke mně do pokoje, kde spala i Adél. Ležela tam rozvalená ještě v oblečení ze včerejška, které bylo cítit po táboráku. Asi se ani nešla osprchovat a prostě s sebou jen hodila do postele tak, jak přišla. Make up měla rozmazaný a v ruce ještě držela flašku. Nevyzula si ani její tolik milované bílé adidasky, která bych si já neměla odvahu na vesnici vzít.
"Adél, no tak, vstávej" Trochu jsem do ní drcla, aby se probudila, ale nic. Jen se otočila na druhý bok.
"Ach jo… Áďo, opravdu vstávej, potřebuješ se dát do kupy než všichni vstanou. Honem, ať tě takhle nevidí" Zatahala jsem ji za ruku a to ji donutilo si sednout. "Teri…" Zamumlala a promnula si obličej. To jí make up rozmazalo ještě víc a flaška, co měla v ruce jí spadla na zem. Divila jsem se, že se nerozbila, ale i tak to byla rána.
"Pojď, musím z tebe udělat člověka" Chytla jsem ji za ruku a odvedla do koupelny.
Na kartáček jsem jí dala trochu pasty a šla jí najít nějaké oblečení, které nebude tak vyzívavé. To s sebou samozřejmě neměla, tak jsem vzala nějaké od sebe a šla zase za ní. Seděla na vaně a měla červené oči. "Pojď sem… musím ti to smýt" Začala jsem jí utírat make up.
"Hele… co se vlastně včera stalo? Proč jsi nespala se mnou v pokoji?" Na sucho jsem polkla a nevěděla co jí mám odpovědět. "Byla jsi s Martinem, že ano?" Usmála se a konečně nevypadala tak mrtvě.
"Vlastně jo, byla. Nebyla jsem moc unavená, tak jsem šla za ním ať tě neruším. Usnula jsi rychle, tak jsem nechtěla dělat rámus" Špinavé tamponky jsem vyhodila do koše a podala jí moje oblečení. "Na, běž se vysprchovat a pak si obleč tohle" Strčila jsem jí to do ruky a odešla se zavřením koupelnových dveří do pokoje.
ČTEŠ
Šeptá mé jméno
FanficSex, děvky a večírky. Můj každodení typický život. Nehodlám to měnit. Ale, co když se stane něco, co mi ho obrátí vzhůru nohama?