*Teri*
Zachumlala jsem se do deky a zahleděla se ven. Úplněk zářil mezi mraky a docela se rozfoukalo. Tohle jsem vždycky dělala ráda. Hlavně, když jsem nemohla usnout, tak jsem se koukala z tohohle okna.
Teď mám výhled akorát tak do Martinova pokoje a nejsem z toho zrovna nadšená.
Kdybych mohla, všechno zahodím a bydlím s tátou. Sice teď má novou přítelkyni, kterou zítra s největší pravděpodobností uvidím, ale myslím si, že by mi to za to stálo.
Šlo by to nějak udělat, ale to by mi to první máma musela schválit a táta by musel chtít.
Přetočila jsem se na druhý bok a zavřela oči. Pokoušela jsem se myslet na něco jiného, ale pořád mi to leželo v hlavě.
Až se zase vrátím do Prahy, bude tam otravný Martin, kterého jsem za tu chvilku co tam jsem, začala nesnášet, přísná máma a žádní kamarádi. Plus po létu nová škola. Jednou mi z toho všeho hrábne. Tím jediným jsem si byla jistá.*Martin*
Mamka dneska chtěla zůstat s Janou, aby nebyla tolik ve stresu, když se jí její milovaná dceruška zatoulala, tak jsme tu dneska zůstali na noc.
První jsem chtěl jít spát domů, ale pak jsem si uvědomil, že mi to vlastně hraje do karet. Trošičku se jí pohrabu ve věcech, zjistím na co letí a pak bude moje.
Při nejlepší najdu její deník a při nejhorším něco ze sex-shopu.
ČTEŠ
Šeptá mé jméno
Fiksi PenggemarSex, děvky a večírky. Můj každodení typický život. Nehodlám to měnit. Ale, co když se stane něco, co mi ho obrátí vzhůru nohama?