Sürekli beni takip eden okurlarım bilirler ki ben her hafta bölüm atarım ve çok özel bir durum olmadıkça aksatmam. Bazı arkadaşlar zahmet edip profilime baksalardı orada dün neden bölümü atamadığımın açıklaması vardı. Ben bir insanım! Yazmaya programlı robot değil. ya da sabah kaltığım an bilgisayar karşısına oturup gece yatana kadar yazı yazmıyorum. bakmakla yükümlü olduğum bir çocuğum, eşim ve evim var. Bölümün 1 gün gecikmesinin sebebi oğlum diş çıkardığı için ateşlendi ve onunla ilgileniyordum. profilimde ve facebook sayfamızda bunu yazdım zaten. Destek olan 'önce sağlık' diyen okurlarımdan Allah razı olsun. Onların dışında bana özelden kendilerini bekletmeye hakkım olmadığını yazanlar dilerse hikayemi okumak zorunda değil. Kimseyi zorla tutmuyorum ben burada. NAsıl siz hasta olabiliyor ya da bazen dinlenmeye ihtiyaç duyabiliyorsanız, bende bazen aynı şeylere ihtiyaç duyabiliyorum. Sitemlerimin yerine ulaştığını düşünüyorum tabi zahmet edip bu notu okumuşsa....
Bütün okurlarımdan özür dilerim ancak gerçekten son bir kaç gün oldukça zordu ve morelimi bozan o mesajlardan sonra dün dabaha karşı 4'e kadar ben bölümü yazıp düzenlemeye çalıştım. sabah 7 den beri ayaktayım ve bütün gün bazı özel sebeplerden dolayı deyim yerindeyse canım çıktı. Neyse diyeceklerim bu kadar sizleri bölümle başbaşa bırakıyorum ve okuduktan sonra fikirlerinizi benimle paylaşmanızı istiyorum.
keyifli okumalar dilerim....
"Büyük gün geldi sonunda. Hazır mısın patron?"
"Bana şöyle hitap etme Tuba. Bana patron dediğin zaman sana gıcık oluyorum."
"Abinle fazla takılıyorsun bebeğim hep o yüzden böyle oluyor. Sen birazda kocanla takıl...yok ya vazgeçtim, o da abinden eksik kalmaz. Sen en iyisi bana takıl, hayat enerjin yükselsin."
"Abim bunları duyarsa yine kavga edeceksiniz biliyorsun değil mi?"
" Ayy nasıl korktum, nasıl korktum anlatamam."
"Of Tuba, zaten gerginim seninle uğraşamayacağım."
"Neden gerginsin bebeğim söyle bana. Derdine derman olurum, yarana melhem olurum, iste yoluna güller dökerim." Diyen Tuba, Beliz'in yüzünde güzel bir gülümsemeye sebep olmuştu.
"Zevzek! Böyle konuştuğunu birisi duysa seni lezbiyen falan sanır biliyorsun değil mi?"
"Kimmiş o lezbiyen?" diyerek konuya Melike'de dahil olmuştu.
"Ah işte aradığım taze kan geldi. Bu yanımdaki hatun abisi ve kocasıyla fazla zaman geçirdiği için espiri anlayışı yoğun bakımda ölüm döşeğinde yatıyor. Biraz moral vereyim dedim bana dediği lafa bak!" derken sanki alınmış bir ifadeyle konuşmaya çabalamış ama yine somnunda kendini tutamayıp kahkaha atmıştı. Tuba'ya Melike'de eşlik edince Beliz ikisinede gözlerini devirmekle yetinmişti.
"Yanlız şöyle alıcı gözüyle bakınca, yani erkek olsam bende seni kaçırmazdım Beliz!" diyerek Tuba'ya açık desteğini veren Melike'de artık bu ikilinin güzel arkadaşlığındaki üçüncü ikişi olarak yerini almıştı.
"Hollanda'da yaşıyor olsak bu dediğin aslında cinsiyet değiştirmeden de yasal olarak mümkün şekerim biliyorsun değil mi?" diyen Tuba ciddi bir konuşma yapıyormuş gibi duruyordu.
"Sizi sabah sabah eğlendirebildiğime çok sevindim hanımlar. Ne mutlu bana." Dedi Beliz gülümsemesini gizlemeye çalışarak.
" Bu arada Hollanda demişken geçen gün Caitlin ile konuştum. Hani şu seramik mühendisi sevgilisi vardı ya onunla birlikte Hollanda'ya taşınmış. Bizi de onu ziyaret etmemiz için davet etti." Dedi Tuba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ OLMAZ
Romance"Gördüğün gibi ben seni, gerçek seni tanıyorum Levent! İnsan sevdiği kişinin herşeyine dikkat eder, özveride bulunur...... Sen beni tanımıyorsun Levent! İsmim dışında, herkesin bilebileceği basit bir kaç bilgi dışında hakkımda hiç bir şey bilmiyorsu...