TANITIM

30.2K 827 57
                                    

"Neden? Neden bana bu kadar kötü davranıyorsun? Beni tanımaya bile çalışmadın. Benimle ilgili hiç bir şey bilmeden yargılayıp infaz ediyorsun. Bu davranışlarını hakedecek bir şey yapmadım ben sana. Düşündüğün kadar kötü birisiysem neden evlendin benimle? Bu kötülüğü neden yaptın bize?"

"Bize? Sen ve ben asla 'biz' değiliz küçük kız ve asla da olmayacağız. Öyle gerektiği için seninle evlendim. Başka açıklama bekleme benden. Şimdi çık dışarı."

"Bütün bunların sebebi Nevin değil mi? Onun yaptığı hatanın bedelini bana ödetemezsin. Ben Nevin değilim, Beliz'im ben BELİZ."

"Kapa çeneni. İşine gelmiyorsa seni burada zorla tutan yok. Ailenin yanına defolup gidebilirsin. Eminim sizin şu çok meşhur sosyete cemiyetiniz düğününden bir hafta sonra evine geri dönen kadının sebeplerini merak edecektir." derken dudağı hafifçe yukarı kıvrılmış ve yaptığından tatmin olmuş bir görüntüsü vardı.

"Sen....bunu nasıl söylersin? Hiç mi vicdanın yok senin?" derken yıkılmış görüntüsünün aksine elinde kalan son gurur parçalarıyla başını dikleştirdi genç kız ve kendinden emin konuşmasına devam etti.
" Günün birinde Levent....günün birinde bu yaptıkların için kendinden utanacaksın, pişman olacaksın ve umarım o gün hiç bir şey için geç kalmış olmazsın."

gözlerinden akan yaşları gizlemeye gerek duymadan ayrıldı kocasının yanından. Levent ise Beliz odadan çıkar çıkmaz yüzündeki o gülümsemeyi sildi. Korkunç bir ikilemin içindeydi genç adam... Eski kalp kırıklığını hatırladıkça bu davranışlarına haklılık yüklemeye çalışıyordu. Ancak diğer tarafdan Beliz'e söyledikleri ve yaptıkları için vicdan azabı duyuyordu.

*
*

"Kaç zaman geçti sensiz? Kaç gün? Kavramlar anlamını kaybetti. Bildiğim tek bir şey var Beliz, sen olmadan ben asla tam olmuyorum. Seni seviyorum ahu gözlüm...bu hayat SENSİZ OLMAZ..."

*
*

Hayatı boyu kendini hiç kimseye karşı savunmak zorunda kalmamış naif bir genç kız Beliz...ve nişanlısı tarafından aldatılmış, dolandırılmış, kadınlara güvenini kaybetmiş bir adam Levent. Bu iki zıt kutubu bir araya getiren bir iş anlaşması... Sevildiğini sandığı için evliliğe 'evet' diyen Beliz ve otellerini yurtdışında da büyütmek için kendisini bir basamak olarak kullanan Levent'in hikayesi bu. Ateş suya sevdalanırsa onların bu imkansız görünen aşkı nasıl gelişir? Tabiki ben yazdığımda...

(Hikayemiz Gözyaşım adlı hikayemin finalinin ardından yayınlanmaya başlayacaktır.)

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin