Bölüm sadece günün sabah saatlerini içeriyor tabiki geri kalan kısmı da var ama ben yazmak için fırsat bulamadım. Onu da haftaya okuyacağız o yüzden part olarak ayırsın bölümü.
Keyifli okumalar dilerim....(Beliz Karahanlı)
Boynunda hissettiği sıcak nefes ve ardından gelen öpücükle güne gözlerini açtı Beliz. Yüzünde yerini alan aptal gülümseme saniyeler sonra yerini kıkırdamaya bıraktı. Arkasını dönerek kocasıyla yüzyüze geldi. Levent'in yüzünde ondan görmeye alışık olmadığı bir gülümse vardı. Levent, sağ koluna ağılığını vermiş ve sol elini önce karısının karnının üzerinde dolaştırmış ardından göğsünün üzerinden okşayarak geçmiş ve yanağında durmuştu. Baş parmağını karısının dudaklarının üzerinde dolaştırken bakışları da oraya kaymıştı. Dayanamayarak dudaklarını birbirine temasını sağladı. Öpmedi! Başını sağa ve sola hafif hafif çevirerek dudaklarının birbirine sürtmesini sağladı. Bu öpüşmekten daha fazla kanını hızlandırmış, bedenini ateşlere atmıştı iki gencin. Daha ileriye gidemeyeceklerinin farkında olan Beliz ilk kendini toplayan taraf olmuştu.(Levent Karahanlı)
"Sabahları bu şekilde uyandırılmaya alışabilirim." Dedi.
"Benim için sakıncası yok." Diyen Leven çapkınca gülümsüyordu.
"Beni şımartmamanı tavsiye ederim." Diyen Beliz'in sesi oldukça cilveliydi.
"Hmmm öyle mi? Tavsiye almakla aram pek iyi değildir bilirsin. Ama senin şımarık hallerini merak ediyorum. Hatta sinirli hallerini bile." Aslında en çok merak ettiği şey gerçekten mutlu olduğunda nasıl göründüğüydü ama bunu dile getiremedi. Karısına yaşattığı onca şeyden sonra bunu ona söyleyemedi. Ciddileşmeye başlayan karısının yüz ifadesini görünce kendinden beklenmeyecek bir şekilde konuyu şakaya vurdu.
"Mesela odadaki bibloları falan kafama fırlatır mısın çok merak ediyorum. Ya da okulun spor salonuna yaptığınız gibi bir şeyi bu eve de yapar mısın?" konuşmasına bir nefes alımlık es verdi ve devam etti genç adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ OLMAZ
Roman d'amour"Gördüğün gibi ben seni, gerçek seni tanıyorum Levent! İnsan sevdiği kişinin herşeyine dikkat eder, özveride bulunur...... Sen beni tanımıyorsun Levent! İsmim dışında, herkesin bilebileceği basit bir kaç bilgi dışında hakkımda hiç bir şey bilmiyorsu...