Underhill 1 ayda oldukça değişmişti. İlk önce Lamalas, Azog, Samira ve Giges Akira'nın olmayan ordusunun generalleri olmuşlardı. Akira'nın isteği üzerine Samira, en iyi duvar ustalarını çağırmış ve sur yapımına başlamışlardı. Şehrin alanını büyütmek isteyen Akira, şehrin ana surlarından 10 km uzaklıkta yeni surlar yaptırmaya başlamıştı. Toprağın altına 6 metre iniyordu genişliği ise 25 metre olup uzunluğunu 80 metreye ulaşacak şekilde malzemeleri hazırlıyorlardı. Hergün Azog ormana girip Tengoku Aleminde canavarlar avlayıp çekirdeklerini biriktiriyordu. Harcı için özel olarak canavar çekirdekleri kullanacaklardı. Lamalas içinde bir görevi vardı. Etraftaki tüm köylere gidecek ve orada potansiyeli olan çocukları aileleri izin verirse buraya getirecekti. Bu sayede Akira kendi ordusunun temelini atacaktı. Tüm bunlar gerçekleşirken Akira, Abra ve Helena Underhill'e gelmişlerdi.
"Helena biraz daha sabırlı olmalısın. İlk önce generallerimizle konuşmalıyım."
Helena neden sabırlı olmasını istediğini ilk başta anlamamıştı. Daha sonra imayı farkedince yüzü tekrardan kızarmıştı. Sanki kendisi Akira'dan küçükmüş gibi sürekli utanıyordu.
"Kapa çeneni!"
dedikten sonra hızla artık yaşayacağı malikaneye girdi.
"Sonunda yalnız kaldım. Usta sence rol yaptığımı anlamışlar mıdır?"
"Linda'yı bile aşık olduğuna inandırdın Akira. Hiç bir koşulda rolünü oynarken hata yapmadın. Aptallar en basit şeyi bile gözden kaçırdılar. Bir insan aşık olursa ortağıda aşık olduğu insanı sever. Fakat ne Abra ne de Ruin Helena'ya kendilerini sevmesine izin vermedi. Kralın güvenini kazandığına göre şimdi Ra'nın gerçeği öğrenmesini sağla. Sonuçta verdiğin sözü tutman lazım. Yalnız Elfward onu izlettiriyor diye Apep onu sana karşı neredeyse düşman haline getirdi. Buraya doğru geliyor. Sana düello teklif edecek haberin olsun.''Akira bunun üzerine düşünmeye başladı. Ra ile düello etmek istemiyordu çünkü kendisine bir çok kez destek çıkmıştı ve bir çok çekirdek vermişti. Aslında onun bu planı anlayacağını düşünüyordu fakat müstakbel kayınpederi ondan bir hamle beklediği için sürekli izlettirmiş ve buda Apep'in olayı karıştırmasına neden olmuştu. Neler yapacağını düşünürken Kızıl Şehir sarayında Elfward ve bir kaç kişi ile konuşuyordu.
''Kralım, Ra düşündüğümüz gibi Prens Akira'ya meydan okumak için yola çıktı. 1 Hafta sonra Underhill'e varmış olur.''
''Kronos, sence Akira Ra'yı yenebilir mi?''
''Efendim, ne yazık ki efendi Akira'nın dövüş stilini daha önce görmedim. Fakat Ra'yı tüm generallerim toplansa bile yenemeyiz.''
Elfward bunları biliyordu fakat küçük bir umut ışığı vardı. Oda Akira'nın imkansızı başarmasını ummak. Son 7 yıldır Krallıkta a gizliden gizliye etkilerini arttırmıştı. Soylulardan bir kısmını kendi yanına çekmiş ve krallıktan bir çok yeri satın almıştı. Elfward bunu fark ettiğinde ise çok geçti fakat Akira'nın kızıyla evlenmesi üzerine yeni bir umut ışığı doğmuştu. Ra'ya saldırı timi gönderemezdi çünkü askerleri arasında onu yenecek hiç kimse yoktu. Boşuna adam kaybetmek olurdu.
Ra, omzunda Apep ile hızlıca Underhill'e doğru gidiyordu. Apep, Kaos'tan aldığı emirle Ra'nın aklını karıştıran bir yeteneğini uygulamıştı. Bu büyüyü kaldırdığı anda Ra'nın aklı başına gelecekti. Ra etrafına dikkat etmeden Underhill'e doğru ilerliyordu. Dikkatli olsa bile kendisini uzaktan izleyen siyah gözlerin farkına varamazdı.
Akira generalleri için kendi evinin 2 yanında bulunan 4 ayrı malikaneyi onlara tahsis etmişti. Şuan için Lamalas ve Giges'in evlerinde hiç ses gelmiyordu. Samira ise dışarıda sur yapımının başında olduğu için evinde değildi. Akira içinde yaşam belirtisi olan tek eve doğru yürümeye başladı. Adımını her attığında gücünü baskılamasa sanki toprağı yaracakmış gibiydi. Bu güç baskılamak çok sıkıcıydı fakat Helena'nın yanında asıl gücünü kullanamazdı. Kaos, gücünü Daichi Alemi 3. seviyeye baskılamıştı ama istediği zaman mührü kırıp asıl alemine girebilecekti. Eve yaklaştıktan sonra kapıyı çaldı ve beklemeye başladı. Kapı bir müddet sonra Azog tarafından açılmıştı. Karşısında efendisini gören Azog,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos'un Varisi 1-2
FantasyAgalar kitap +15 dir. Tabi bu benim fikrim. Sapıklık var, komedi 128.bölüm de hat safhada , işkencesi cartı curtu da bölümlere serpiştirildi. Konu ne derseniz, adından da anlaşılacağı gibi Kaos adlı elemanın varisi. İlk bölümler sonradan banada tuha...