Bölüm 87

6.7K 671 21
                                    

"Yine mi, birisini getirdin Arc?"

Akira şaşkınlık ile bir ustasına birde yanında kedi gibi duran Arc'a bakıyordu.

"Şey, aslında ben getirmedim. Kendiniz bunu söylediği için yaptım."

Kaos'tan sonra en güçlü canavarlardan olabilirdi. Fakat şuan yalan söylediği çok belliydi. Kaos'ta bunu anlamıştı. Derin bir nefes çekerek,

"Arc, savaş konusunda çok iyisin. Fakat bir türlü yalan söylemeyi beceremiyorsun. Peki yanındaki çocuk kim?"

Akira ustasının hiç değişmediğini bu konuşma sayesinde anlamıştı.

"Bu senin yeteneksiz varisin."

"Hahaha.. Demek bu çocuk benim varisim ha? Kaç yaşında En Unvanlı Chiji Alemi 5. seviyeye ulaştın?"

Akira, ustasının ne ara seviyesine baktığını anlayamadı. Bir kişinin seviyesine bakılırken, o kişinin vücudu karıncalanırdı. Fakat Akira böyle bir duyguyu yaşamamıştı. Ustasının sorusunu hemen cevaplaması gerektiğini hatırlayarak hızlıca,

''60'tı sanırım. Artık yaşımı takip etmeyi bıraktım.''

''Demek yaşını takip etmiyorsun. Bu güzel bir şey.  Arc, bu çocuğa Pontus'un ölümünü gösterdiğine göre götürebilirsin. Çocuk unutma benim eğitimimde sadece iki seçenek var. Ya geçersin ya da ölürsün. Varisim olduğun için seni kayıracağımı düşünüyorsan çok yanılıyorsun.''

Kaos bunları söyledikten sonra elini sallayarak Akira ve Arc'ı uzayda bulunan varlıklarını sildi.

-------------------------------------------------------

''Oda neydi öyle?''

Akira şaşkınlıkla gözlerini açtığında ilk işi anlamadığı bu olay olmuştu. Kendisi o izlediği şeyleri Arc'ın anısı olarak düşünürken, birden ustası onu fark edip neler olduğunu sormuştu. Üstelik Arc yalan söylediğinde sanki binlerce kez bu olay ile karşılaşmış gibi konuşması da gözünden kaçmamıştı.

''Of yine iyi kurtuldum. İyi ki beni seviyor yoksa pullarımı bana yedirirdi.''

Arc kendi kendine bu cümleleri söylemişti.

''Ne demek yine iyi kurtuldun? Arc biz senin anılarında değil miydik?''

''Hahaha.. Anılarımı sana nasıl gösterebilirim Akira. Üstelik bu olay milyarlarca yıl önce oldu. O kadar eskiyi nasıl bu kadar ayrıntılı bir şekilde hatırlayabilirim ki? O gerçekti. Üstelik Kaos seni öldürmediği için de çok şanslısın. O zamanlar tam bir çatlaktı. İyi ki dantianını kendisinin yaptığını fark etti. Hahaha..''

Akira şaşkınlık ile hala gülen Arc'a bakakaldı. 

''Bu konuyu bir kenara bırakalım da, şimdi senin eğitimine geri dönelim. Dediğim gibi hortumun içinde bilincin açık bir şekilde bir saat kalmak zorundasın.''

''Lanet canavar!''

-----------------------------------------------------------------

'' Büyükbaba, eğitim vermesen?''

Hemera, belki bininci kez bu cümleyi söyledi. Büyükbabasının eğitiminde sadece 2 kişi geçebilmişti. Üstelik onlar geçtikten sonra bayağı dengesizleşmişlerdi. Hem Akira'nın geçip geçemeyeceği bile belli değildi ki!

''Ona özel dantian verdim. Üstelik benim eğitimimden önce 2 ortağımın eğitimine soktum ki elementler hakkında bilgisi olsun. Canavar ortaklar, ilahi eserler ve büyük bir amaç. Hem seninle evlenmesine de izin verdim. Bu kadar şeyi karşılıksız yaptım. Ona sağladığım bu kadar şeye rağmen sen karşıma geçip onu eğitmememi mi söylüyorsun. Hemera, dokunulmaz torunum olabilirsin. Fakat bazı sınırların olduğunu unutmuş gibisin!''

Kaos'un Varisi 1-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin