Bölüm 81

7.5K 649 60
                                    

Şuan saraydaki herkes şaşkındı. Yenilmez imparatorları bir insan yavrusunu öğrenci olarak almıştı. İmparatorluğu süresince asla ama asla yenilmemiş kişi, Yeryüzünün yıkılmaz İmparatoru Erc, bir insan yavrusunu öğrencisi olarak almıştı! Tabii ki de bunun nedenini kimse anlamamıştı. Onun insan ırkından ne kadar fazla nefret ettiği tüm kıtada iyi biliniyordu. Sarayda uzun zamandır süren sessizlik dün itibariyle yok olmuştu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Çaatt..

''Bu yaşına kadar nasıl yaşadın? Varismiş peh! Kaos senin gibi bir eziği nasıl varisi yaptı hala anlamadım! Daha toprak elementini bile kullanamıyorsun!''

Erc heybetli vücuduyla karşısında yere yapışmış olan yeni öğrencisi Akira'ya bakıyordu. Kendisi çoktan 5 metre uzunluğu aşmıştı ve genişliği ise 3 metreyi geçmişti bile. Göz bebekleri yoktu. Yani göz küreleri tamamen beyazdı. Derisi bembeyazdı. Sanki yürüyen bir ceset gibi gözüküyordu. Akira yapıştığı topraktan zorlukla kalkarak, ağzındaki kanı tükürüp

''Toprak elementini tandığım herkesten daha iyi kullanabiliyorum. Ustam zihnimde binlerce yıl süren savaşlarda eğitti beni!''

Karşısındaki adam daha önce görmediği yöntemlerle onu eğitmeye başlamıştı. Ne bir meditasyon yaparak seviye atlamasını istiyordu ne de bir kişiyle savaşmasını. Erc vücudunu toprakla kaplayıp 100 metre uzaktan kendisine doğru hücum ediyordu. Akira'dan istediği şey ise kendisini durdurmasıydı. Fakat daha önce böyle bir şey ile karşılaşmadığı için Akira bir gündür başarısız oluyordu. Her başarısız olduğunda ise Erc'in adamları Akira'nın sırtına topraktan balyozlar ile vurup yere yapıştırıyorlardı. Kaç kere başına gelmişti? En son 25'e kadar saymıştı. 50 küsür yaşındaki birisi durmadan yere yapıştırılınca sinir olabiliyordu. İşte bu yüzden bu iki cümleyi söylemişti. Erc bu kelimeleri duyduğu anda elini hareket ettirdi ve dört kişi anında topraktan balyozları yine Akira'nın vücuduna vurdular. Zaten yattığı yerden zorlukla kalkan Akira, bu darbelerle birlikte toprağa gömülmüştü.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

''Yeryüzünün imparatoru tarafından eğitiliyor. Eğer daha fazla eğitim yapmazsak bizden çok daha güçlü olacağı kesinleşti.''

Minerva konseyde düşüncelerini söylemişti. Akira'yı sürekli izliyordu fakat Canavar Kıtasına gittiğinde Yeryüzü İmparatoru Erc tarafından engellenmişti. Tanrıların Tanrısı Kaos hiç bir engelleme yapmamışken, bu kişinin engelleme yapması onu kızdırsa da yapabileceği bir şey yoktu. Sonuçta kendilerinden daha güçlü bir varlıktı. Mars'ın ise başka bir düşüncesi vardı.

''Yeryüzü İmparatoru onu eğitse bile 200 yılda bizi geçebileceğini çok düşünmüyorum Minerva. Hiç kimse o kadar yılda Ensi Unvanlı Jigoku Alemine geçemez.''

Dedikleri çok mantıklı olsa da Yeryüzü İmparatorunun eğitim şeklini Kaos ve Gökyüzü İmparatorundan başka kimse bilmiyordu. Bu bilinmeyen eğitim ile sonucun ne olacağını kimse bilmiyordu. İşte bu yüzden Minerva bu kadar endişeliydi. Kendisi her zaman tanrılar arasında en bilge ve zeki kişi olmuştu. Geleceğe adir bir çok plan yapardı ve en etkilisini kullandığı anda düşmanının şansı kalmazdı. Şuan ise gelecekte yarı yarıya şans ile düşmanı olabilecek varisin gelişimini ve yeteneklerini göremiyordu.

"Yeryüzü İmparatoru Erc'in eğitim yöntemini sadece iki kişi biliyor. Kaos ve Gökyüzü İmparatoru. Sence 200 yıl onun eğitimi için yeterli bir süre değil mi? Fakat anlamadığım bir nokta var. Kaos varisini kendi gücüne bir anda getirebilecekken neden onu çalışmaya zorluyor? Onu istediği anda bizden daha güçlü yapabilir. Gücünü bir anda vermek istemese bile tüm canlılardan daha iyi eğitebilirdi."

Bu konu hakkında ne kadar düşünürse düşünsün bir türlü mantıklı bir açıklama yapamıyordu. Varisini sadece zihninde neredeyse 1 milyon yıl savaştırmış, elementleri açıklamıştı. Buna rağmen Akira dehşet verici bir hızla yaklaşık 50 yılda En Unvanlı Chiji Alemi 5. seviyeye ulaşmıştı. Seviye ve alem atlaması gitgide daha zor olduğu herkes tarafından bilinen bir şeydi. Kaos varisine özel bir dantian yaparak onu hem kutsamış hemde lanetlemişti. Kutsamanın nedeni Akira ne kadar çekirdek özümserse özümsesin asla geri tepme olmuyordu. Laneti ise şuydu, Akira'nın dantianı seviyesine göre çok büyüktü. Yani normal bir kişi Seishin alemindeyken Tengoku Alemi çekirdek özümsemeyi başarırsa En kötü Zaidan Aleminin zirvesine ulaşırken, Akira bunu yaptığında en fazla bu noktaya ulaşabiliyordu. Yani seviye atlamak için herkesten daha fazla çaba göstermesi gerekiyordu. Minerva'nın bu söyledikleri tüm tanrıların bu konuya dikkat etmelerini sağlamıştı.
--------------------------------------------------------

Güümmm...

Akira üstündeki kayayı zorla kaldırıp altından kaçabildi. Eğer bunu yapamasaydı kesinlikle ezilerek ölecekti. Erc'e sitem ettikten sonra eğitimi değişmişti ve Erc üstüne saf topraktan oluşmuş kayalar fırlatıyor ve bunu toprak elementi ile durdurmasını istiyordu. Ne bir güç kırıntısı ne de başka büyü. Sadece kayaların oluştuğu toprağı hissedip durduracaktı. Fakat bunu bir türlü başaramamıştı. Unvanlı aleme girdiğinden beri vücudunda uyku ihtiyacı yoktu. Ama iki gündür durmadan enerji harcadığı için şuan uykusu gelmiş gibiydi. Erc bir dakika bile boş durmasına izin vermiyor ve sürekli eğitimini uyguluyordu. Daha eğitime başlarken şu kelimelerden Akira onun psikopat olduğunu anlamıştı.

''Ya öl ya fethet! Benim eğitimim bu kurallar üzerine kuruludur.''

Akira bunları düşünürken yattığı yerde üstünü büyük bir gölge kapladı. Bunun ne olduğunu anında anlamıştı. Erc yine büyük bir kaya gönderiyordu. Akira ne kadar zorlansa da ayağa kalkıp ellerini kendisine doğru gelen kayaya doğrulttu. Ne bir büyü kullanıyordu ne de gücünü. Erc'in söylediği gibi saf toprak elementini hissetmeye çalışıyordu. Şuan sadece 5 santimetre uzaklıktayken durdurabiliyordu. İlk başlarda tamamen kendisine çarptığı için vücudunda bir çok kez kemikleri kırılmıştı ve Erc su elementi ile onu hızlıca iyileştirip yeniden eğitime sokmuştu. Akira bir çok kez ustasına zihninden seslense de nedenini bilmediği bir şekilde ona ulaşamamıştı. Büyük ihtimalle yine bir yere gittiği için cevap vermemişti. Bu nedenden dolayı eğitimine odaklanmaya karar vermişti. Fakat bu hiçte kolay değildi. Ne bir büyü ne de güç kullanmadan toprak elementini sadece hissederek bu eğitimden geçmesi gerekiyordu. Fakat daha önce böyle bir eğitim yapmadığı için oldukça zorlanıyordu. 

Gümmm...

Akira artık daha fazla dayanamayarak,

''Hay lanet! Erc, bu eğitimin ne işe yarayacağını daha önce söylemedin? Beni bunun hakkında bilgilendirebilir misin?''

Bu adam onu eğitmeye başladığından beri bu eğitimin yararını söylememişti. Eğer bunun hakkında bir bilgi sahibi olursa yaptığı eğitimi daha iyi kavrayabilir ve daha özenli olabilirdi. 

''Daha bu eğitimin amacını öğrenemedin mi? Zeka kapasiten düşündüğümden daha azmış! Senin gibi bir aptalı Kaos istemeseydi hayatta eğitmezdim.''

Akira, bu cümleleri tanıdıklarından duysaydı, onu anında öldürürdü fakat karşısındaki adam kendisinden kat be kat güçlüydü. Bu yüzden hiçbir şey demeden beklemeye devam etti. Eğer karşılık verirse istediği bilgiyi alamaz ve Erc eğitimini daha da zorlaştırabilirdi.

''Siz aptallar büyü yapmanın sadece birkaç söz ve hayal gücünden ibaret olduğunu zannediyorsunuz. Fakat büyü yaparken kullandığınız elementi tanımadığınız için gerçekten güçlü olabilmenize imkan yok. Sen Tanrı Potansiyeline rağmen 50 yılda En Unvanlı alemlere girebildin. Eğer elementlerini yeterince tanısaydın, Ensi Unvanlı alemlere bile girebilirdin. Kaos bu yüzden seni bana getirdi. Toprak ve su elementlerini iyice tanıman için. Şimdi açıklama sana yeterli geldiyse bay gerizekâlı, şu kayayı tut bakalım!''

---------------------------------------------------------------------------------------

Size wattpad de şuan için önerebileceğim tek bir yazar var. @@EmrahYlmaz01 

https://www.wattpad.com/story/114462686-sky-online

Yeni hikayesi kesinlikle ama kesinlikle okumalısınız. Wattpad de okuduğum ilk hikaye olarak Mephisto, Garez ve ASD nin muhteşem yazarıdır.

Kaos'un Varisi 1-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin