''-lım.''
Adamın kaybolması ile zaman eski haline dönmüştü. Kuşlar yeniden uçmaya başlamış, yapraklar kaldıkları yerden düşmeye devam etmişlerdi. Akira, adamın kim olduğunu anlayamamıştı fakat düşmanı olsaydı çoktan öleceğini anlamıştı. Aegis'in ordusunu bildiğini kast etmişti. Leo'nun cümlesini tamamlaması ile düşüncelerinin içinden çıkıp, adamın gittiği yerde yatan liderin yanına gidip kafasını kesti.
''B-ben hazırım Leo.''
Leo, Akira'nın neden kekelediğini anlamamıştı. Sonuçta 6 yaşında bir köyü katlettiğini söylemişti. Belki de aklına kötü bir anısı gelmişti. Leo bu düşünceleri bertaraf ederek,
''Tamam gidelim o zaman.''
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
''Demek ilk önce iletişime geçen o oldu ha? Bakalım tanrılar bunu öğrenince ne yapacaklar? Hahaha..''
Kaos, karşısındaki bir tür ekrandan sürekli olarak Akira'yı izliyordu. Sonuçta onun varisiydi. Her ne kadar yanında olmasa da sürekli olarak izliyordu. Yeni bir heyecan yakalamıştı ve bunun kaynağı Akira olacaktı. Kaos, yanında duran kadına bakarak,
''Nyx, Akira'nın güvenliğinden sen sorumlusun. Savaşlarına karışma fakat tanrılar veya düşmüşler gelip saldırırsa onları yok et. Hemere'yi de yanına al.''
dedi. Kadın babasından aldığı emir ile kafasını öne eğerek sadece,
''Peki baba.''
diyebildi. Normalde insanlar onun için böceklerden farksızlardı. Fakat Kaos'un korumasını istediği kişi kendisinden bile yüksek statüye sahipti. Akira ileride isterse Nyx ile eğlenebilir ve onu bir kenara atabilirdi. Sadece bunu Kaos engelleyebilirdi. Babasının emrini aldıktan sonra yanına Hemere ile birlikte, Akira'yı gökyüzünden izlemeye başladılar.
''Babam neden bir insanı varisi olarak seçti ki?''
Hemere, Akira ve Leo'nun Alba Longa'ya doğru yolculuk etmelerini izlerken merak ettiği bu soruyu sormuştu. Ona göre aşağıdaki çocuk babası sayesinde güç kazanmış bir böcekti.
''Onun ne yapacağını kimse tahmin edemez. Hem yeni savaşın sonucunu etkileyecek olan kişi o olacak. Büyükbabanın uzun zamandır çok sıkıldığını biliyorsun. O kadar sıkılmıştı ki, insanların dünyasına inip ölümlü gibi en baştan güçlenmişti. Sırf sıkıldığı için, asıl gücünü kullanmadan ırklara savaş açmıştı. Onu kızdırmamaya özen göster Hemere, daha geçen gün kendisine saygısızlık yapan Venüs'ü tanrıların konseyinde rezil etmişti.''
Nyx, bunları uyarı gibi söylemişti. Hemere'nin ölümlüler konusundaki düşüncelerini çok iyi biliyordu. Hemere ise umursamaz bir şekilde Nyx'e bakıp,
''Bunları bende biliyorum. Yine de büyükbabamın neden bu insan çocuğunu varis olarak seçtiğini merak ediyorum.''
dedi. İkili ne düşünürlerse düşünsünler görevleri Akira'yı tanrıların ve düşmüşlerin saldırılarına karşı korumaktı. Eğer bunu yapmazlarsa Kaos'un gazabını üstlerine çekeceklerini ikisi de çok iyi biliyordu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
''Baba, varisle çoktan iletişime geçtiler. Bizde geçmeliyiz. Onu kendi tarafımıza çekmemiz gerekiyor.''
Minerva bunu endişeli bir halde söylemişti. Savaş stratejilerinde kendisinden daha üstün bir tanrı veya tanrıça yoktu. Kaç gündür babasını bu konu hakkında uyarıyordu. Fakat İupiter nedendir bilinmez, varisle iletişime geçmeyi yasaklamıştı. Iupiter dışında tüm tanrılar ve tanrıçalar varisle konuşmak istemişlerdi, fakat onun engellemesi yüzünden kimse yeryüzüne adımını atamamıştı. Iupiter sanki kendi başlarına, düşmüşleri yenebilirlermiş gibi kibirli bir davranış sergiliyordu. Minerva ve Bellona ise varisi yanlarına çekmezlerse, savaş kaybedeceklerinden çok emindiler. Sonuçta büyükbabalarının varisiydi. Kimsenin tahmin etmediği şey ise düşmüşlerin hapishanelerinden bu kadar hızlı bir şekilde çıkmalarına izin verilmesiydi. Kaos'un en azından 50 yıl daha onları orada tutacağını düşünmüşlerdi, fakat yanıldıkları bugün belli olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos'un Varisi 1-2
FantasíaAgalar kitap +15 dir. Tabi bu benim fikrim. Sapıklık var, komedi 128.bölüm de hat safhada , işkencesi cartı curtu da bölümlere serpiştirildi. Konu ne derseniz, adından da anlaşılacağı gibi Kaos adlı elemanın varisi. İlk bölümler sonradan banada tuha...