"Onun yerinde olsaydım çoktan pes etmiştim."
Mars bu cümleyi ciddi bir ifadeyle söyledi. Aşağıda sürekli aynı noktada başlayıp duran Akira, yeniden saldırıya geçmişti. Milyonlarca kez dirilmişti. Hortumdan kaçmaya, saklanmaya hatta ona saldırdığı halde bir türlü bu eğitimi geçmiyordu. Fakat her başladığında hava elementi üzerindeki kontrolü git gide daha fazla artıyordu. Bugün yeniden başlangıca geldiğinde gözlerinde tuhaf bir parıltı gören Ölümsüzler, daha dikkatli bir şekilde onu izlemeye başladılar.
-------------------------------------------------------------
Sonunda binlerce hatta milyonlarca dirilmeleri bitecekti. Akira, milyonlarca kez yaşadığı aynı sahnede yeniden belirdiğinde, sonunda hortumu nasıl yeneceğini anladı. Ustası ona çok açık bir şekilde bu hortumu nasıl yeneceğini söylediği halde, kendisi milyonlarca kez öldükten sonra anlayabilmişti.
''Sonunda anladım.''
Akira, kendisine her saniye gitgide daha çok yaklaşan hortuma doğru koşmaya başladı. Yukarıdan onu izleyen tüm ölümsüzler, onun bu hareketini daha önce gördükleri için yine yeniden başlayacağını düşünerek, eski sıkılgan ruh haline geri döndüler.
Akira hortuma doğru koşarken gittikçe hızlanmaya başladı. Bunun sebebi ise oldukça basitti. Yıldız enerjisi kullanmadan hortumun yarattığı rüzgarı kendi lehine kullanıp, onun tersinde dönmeye başladı. Bu sayede hortumun gücü azalacak ve bir anda oluşan patlama ile yok olacaktı. Hortum ilk başlarda bu koşudan hiç etkilenmese de, bir süre sonra yavaşça güç kaybetmeye başladı. Akira hortumun rüzgarını özümserken, kendi elementini çok daha iyi bir halde kullanmaya başladı. Yıldız enerjisi neredeyse bitecek noktada olmasına rağmen rüzgarın ayaklarını sarmasını sağlayarak hızını gittikçe arttırıyordu.
---------------------------------------------------------------
''Demek sonunda ne yapacağını anladın.''
Kaos, Akira'ya yeterince bilgi verdikten sonra onu dikkatli bir şekilde izlemeye başlamıştı. Öğrencisinin o bilgiyi uzun süre sonra anlamıştı. Elementler sadece yıldız enerjisi ile kontrol edilmiyorlardı. Normal bir insan ateş yakmak için sürtünme kuvvetinden yararlanırken, toprağı iyi tanıyan bir kişi kullanışlı malzemeler yapabilirdi. Havadan enerji, sudan yaşam için malzemeler toplarlardı. Fakat yıldız enerjisi kullanıcıları sadece bu enerjiye bağlanıyorlardı. Kaos, varisinin her şeyi bilmesini istediği için onu bu eğitime tabi tuttuğu çok açıktı.
''Efendim, İmparatorumun buradaki amacı hortumu yok etmek mi?''
Lamalas bu soruyu merak ettiği için direk sordu. Kaos onlara efendim demelerine gerek olmadığını söylese de, hepsi Akira'nın ustasına saygılarını göstermek zorunda olduklarını düşünüyorlardı.
''Hı-hı. Eğer bunu bugün başarırsa, seni ona gönderdiğim zaman yanında bunları da götürmeni istiyorum.''
-------------------------------------------------------
Ölümsüzler, varisin bu eğitimi geçeceğini hiç düşünmemişlerdi. Her ne kadar Kaos'un varisi olsa da, bu eğitimi kendilerinin bile yapabileceklerini zannetmiyorlardı. Yıldız enerjileri bitmek üzereyken, büyük ihtimalle normal bir insandan farkları kalmayacaktı.
Hortumu dağıttıktan sonra Akira'nın yüzünde gururlu bir gülümseme belirmişti. Sonuçta bu eğitimi yapmıştı. Fakat 1 yıl içinde tamamladığını düşünmüyordu. Sonuçta binlerce hatta milyonlarca kez yeniden başlamıştı. Üstelik her başladığında eskisinden daha uzun süre dayanabiliyordu.
''İmparatorum.''
Akira, duyduğu ses ile hızla arkasına döndü.
''Lamalas, sen misin?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos'un Varisi 1-2
FantasyAgalar kitap +15 dir. Tabi bu benim fikrim. Sapıklık var, komedi 128.bölüm de hat safhada , işkencesi cartı curtu da bölümlere serpiştirildi. Konu ne derseniz, adından da anlaşılacağı gibi Kaos adlı elemanın varisi. İlk bölümler sonradan banada tuha...