Bölüm 66

7.2K 687 66
                                    

Kaos, Hemera ve Akira'nın konuşmasını dinlerken, bir çok hatıra gözlerinin önüne gelmişti.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

''Baba, ilk torununu göstermek için geldik.''

Kaos, sıkılgan bir ifadeyle tahtında otururken Nyx ve Tartarus elindeki bebekle onun yanına gelmişlerdi. Duyduğu cümle ile birden sıkılganlığı geçmiş ve meraklı bir hale bürünmüştü. Sonuçta ilk kez başka bir form ile tanışacaktı. Hiçbir şey demeden elini uzattı. Nyx, babasının ne demek istediğini anlamıştı. Fakat çocuğunu babasına vermekten korkmuyor da değildi. Elleri titreyerek kızını babasına verip endişeli bir halde ikisini izlemeye başladı. Kaos, elindeki küçük kıza bakınca sıkılgan hali tamamen ortadan kalkmış gibiydi. Sanki onun zıttı olarak meydana gelmişti. Yüzü çok parlaktı, masmavi gözleri dikkat çekiyor ve güneş gibi sapsarı saçları vardı.

''Adın gün anlamına gelen Hemera olsun.''

Kaos, ilk torununa isimi kendisi vermişti. Normalde bunu yapması gereken anne ile babası olmalıydı. Fakat kendisini tutamamıştı. Sadece Hemera'nın kaderinde neler olacağını merak edip, elini Hemera'nın alnına koydu. Gördüğü şeyler onu memnun etmişti. Dünya'nın aydınlanmasını sağlayacaktı. Fakat onun daha yeni doğmuşken bile bu kadar güzel olması ileride başına bela açabilir, diğer ölümsüzler kendisi ile zorla evlenmek isteyebilirdi. Bunun önüne şimdiden geçmek için,

''Nyx ve Tartarus'un çocuğu, adını Hemera olarak bahşettiğim, ilk torunumu bizzat himayem altına alıyorum. O istemediği sürece kimseyle evlenmek zorunda kalmayacak. Kim onu bir şeye zorlarsa, ben ve ordum o kişiyi yok edip ruhunu sonsuza dek acılar içinde bırakacağım.''

Tüm bunları sakince söylemişti. Fakat sakin haliyle bile ciddi olduğunu göstermek için bu sesi her yerde duyulmuştu ve yeni ölümsüzün bizzat himaye altında olmasını garipseseler de bu emiri dikkate almayacak kadar aptal değillerdi. Gaia, Pontus, Uranüs bu ilanı akıllarına çoktan kazımışlardı bile.

''Bu çocuk benim zıttım olarak doğmuş.''

Nyx ve Tartarus bunu duyduğunda ilana rağmen endişelenmişlerdi. Sonuçta çocukları en güçlü tanrının zıttı olarak meydana gelmişti. Eğer istese onu şimdi yok edebilirdi. 

''Aptal gibi endişelenmeyin. Demek istediğim çok iyi bir iyileştirici özelliği var. Tabii bana karşı bir tehdit oluşturamaz, fakat ileride çok güçlü olacağı daha şimdiden belli.''

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

''Büyükbaba, çok sıkıldım.''

Hemera, bilinçlendiği zamandan itibaren sürekli Kaos'un yanına gidiyordu. Kaos'un bir çok torunu olmuştu. Fakat hiç birine ne isim vermişti ne de ilgi göstermişti. Kendisi tanrıların tanrısıydı. Fakat bu kibir Hemera'ya karşı geçerli değildi. İlk torunu olduğu ve geleceğini gördüğü için ona bizzat koruma sağlamış ve özgürlüğünü garantilemişti. 

''Ne istiyorsun?''

Hemera'nın her zaman aynı şeyi istediğini biliyordu. Yine de belki bu sefer farklı bir şey ister diye her zaman bu soruyu soruyordu. Fakat yine aynı cevabı aldı.

''Bana Kaos Yiyen bir arkadaş versene.''

Bu ismi ilk duyduğunda Kaos hakarete uğramış gibi hissetmişti. Kendisinin ordusunu yaratırken kullandığı nefret elementi tüm askerlerinin ruhlarını yiyerek onların vücutlarını ele geçirmişti. Sırf bu olay yüzünden Hemera, onların hepsine Kaos Yiyenler diye isim takmıştı. Nyx ve Tartarus bu taktığı isimden dolayı, Kaos'un sinirleneceğini düşünüp özür dilemeye kalktıklarında ise Kaos onları durdurup,

Kaos'un Varisi 1-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin