Bölüm 37

8.4K 714 73
                                    

''Başka bir şekilde yapamaz mıyız?''

Şeytan bu cümleyi duyacağını biliyordu. Kim eşini ölüme yollamak istedi ki? Hele Helena gibi güzel bir kadını?

''En kısa yolu size söyledim. Tabii ki daha uzun yollarda var. Örneğin, iki krallığın tüccarlarını  yağmalayabilirim, sınır devriyelerine saldırıp onları kışkırtabilirim. Bu yöntemleri uygularsak uzun bir süre sonra kesinlikle savaş çıkar.''

Akira'nın yeni bir yöntemi sormasının nedeni elbette aşk veya sevgi değildi. Daha Helena'nın vücuduna doymamıştı. 3 gündür her akşam onu sabaha kadar uyutmuyordu. 

''Şimdilik bu yöntemleri uygulayalım.''

Şeytan bunu kabul ettiğini belli edercesine kafa salladı ve

''Peki. Yalnız bu kışkırtmalar için belli başlı masraflarımızın karşılanması gerekiyor. Toplamda 25 altın yeterli gelecektir.''

Akira, Şeytan'ın isteğini yapmak için yüzüğünden 1 beyaz altın çıkarıp ona verdi.
"Sana güveniyorum Şeytan. İki krallığın arasını bozmak için elinden geleni yap. Ne kadar hızlı olursa o kadar iyi ödülü hak edeceksin."

dedikten sonra dışarıya çıkıp sur yapımında çalışmaya gitti. Şeytan ise elindeki beyaz altın a bakıyordu. Kendisi 25 altın istemişken müşterisi 1 beyaz altın vermişti. 

''Efendi Akira'nın para sıkıntısı olmuyor. Eğer bu krallıkları karıştırmada başarılı olursanız nasıl bir ödül vereceğini söylemedi fakat inanın sizi memnun etmeyi başaracaktır.''

Şeytan bunun doğru olduğunu anlamıştı. Ödülün ne kadar büyük olacağını ise krallıklar arasında kısa zamanda savaş çıkarmasına bağlıydı. Kendisine 7 adam seçti. Her krallıkta 8 kişilik gruplar sınır devriyesi yapıyorlardı. Hızlıca ortalığı karıştırmaya başlaması gerekliydi kısa hazırlıklarını bitirdikten sonra yola çıkmışlardı.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Abra Kızıl şehre doğru uçarken, Ra Akira'nın verdiği kağıdı okumaya başlamıştı.

''Seni kral yapacağımı söyledim. Bunun için biraz daha sabırlı olmalısın Ra. Senden istediğim Kral Elfward'a karşı bir şüphe çeken bir hareket yapmaman. Kral ile iyi ilişkiler kur ve onu her konuda destekle. Si-Hia ile savaş çıkacağı zaman arkasında olduğunu düşünmesi gerekiyor.''

Ra, Akira'nın planını anlamıştı fakat nasıl savaş çıkaracağını anlamamıştı. 1 saatlik yol sonunda Kızıl Şehrine gelmişlerdi ve Anka Klanının olduğu bölgeye inmişti. Klan içinde ejderha indiği için kısa bir karışıklık olmuştu. Ra vakit kaybetmeden karşısındakilere emir vermeye başladı.

''Tüm klan üyelerine haber verin. 20 Dakika sonra Tengoku Aleminde olan herkes buraya gelsin.''

dedikten sonra beklemeye başladı.

Klanda toplamda 15 Tengoku Aleminde olan kişi vardı. Neden çağrıldıklarınıda bilmiyorlardı. Ra karşısında bekleyenlere baktı ve

''Arkamdaki ejderhaya bineceksiniz ve o sizi Underhill'e götürecek. Orada Prens Akira'nın sur yapımında çalışacaksınız. Hemen yola çıkın.''

dedikten sonra onların Abra'nın üstüne çıkmasını izlemişti. Sadece bir kişi Abra'ya binmeyip Ra'ya soru sordu.

''Baba, neden onun sur yapımında çalışacağız ki? Seni aşağılamak için bunu mu istedi!''

Bunu söyleyen kişi sıralamada Klan Liderinden sonraki en yüksek pozisyonda olan Atum Anka'ydı. Anka Klanında ona karşı çıkmaya cesaret eden kimse yoktu. Tam bir savaşçıydı ve gurur denen şeye çok fazla önem veriyordu. Ra onu uyarır nitelikte

Kaos'un Varisi 1-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin