EPILOG

26.7K 1.4K 345
                                    

"Nie wiem co przyniesie nam jutro i jak się sprawy ułożą, ale bądźmy dobrej myśli mała."

Nigdy nie pomyślałbym o tym, że moje życie zmieni się przez dwie małe osoby. Przez młodą kobietę o wielkim sercu, którą spotkałem równe osiem lat temu na szkolnym parkingu oraz malutką blondynkę, która zawładnęła moim sercem.

Ramiona Dree stały się moim schronieniem, a słodki śmiech Niny był moją muzyką. Miłość, którą mi dały była najpiękniejsza i za to pokochałem je równie mocno. Były najważniejsze.

Dzisiaj jestem posiadaczem sieci różnych firm, ojcem dwójki wspaniałych dzieciaków i mężem najpiękniejszej kobiety na świecie. Nie mam pojęcia dlaczego wszystko przeleciało w tak szybkim tempie.

Minęło osiem lat od kiedy jesteśmy razem. Osiem krótkich lat, odkąd kobieta z moich snów jest w moim życiu. Osiem lat odkąd poznałem pojęcie słowa odpowiedzialność, miłość i szczęście.

Dla swojej rodziny jestem w stanie zrobić wszystko, tym bardziej, że pięć lat temu została ona powiększona o jeszcze jednego członka. Miałem teraz jak i córkę tak i syna. Nie potrafiłem opisać słowami tego co czułem, gdy najważniejsza osoba w moim życiu powiedziała mi o ciąży.

Dokładnie pamiętam, było to w piątek, kiedy mieliśmy świętować objęcie przeze mnie całej sieci firm dziadka. Byliśmy na kolacji w restauracji, mieliśmy pić drogiego szampana i kochać się przez całą noc, ale gdy usłyszałem te słowa "Jestem w ciąży", byłem najszczęśliwszym facetem na ziemi.

Nina jest moją najdroższą księżniczką i kocham ją tak kurewsko mocno, jakby była moją prawdziwą córką. Jej śliczne zielone oczy opętały mój umysł i wtedy zrozumiałem, że muszę dać tej małej istotce rodzinne ciepło.

Oczywiście z Dree mamy zamiar jej powiedzieć o tym, że została adoptowana, ale wtedy gdy będzie trochę starsza. Kilka lat temu zmieniliśmy jej nazwisko na moje. Nina jest radosną dziewczynką, ale potrafi owinąć sobie wokół palca wszystkich. Lubi, gdy wokół niej kręci się dużo osób, a teraz ma dziewięć lat i całą szkołę adoratorów, których nienawidzę.

Mój najmłodszy syn Jack jest i z wyglądu i z charakteru kopią mnie. Uwielbia kopać ze mną w piłkę i w przedszkolanki, robić głośne zamieszanie, pyskować i odbierać dzieciom ulubione zabawki, ale ku zdziwieniu wszystkich pomagał małym dziewczynkom, gdy inni chłopcy im dokuczali.

Nienawidzi gdy mówią do niego słodziak, kochany i misiaczek z czego wszyscy się śmieją. Moja mama uważa, że słodko się denerwuje i wtedy jest podobny do mnie, gdy byłem młodszy.

Moja Dree pracuje w mojej firmie, ma gabinet zaraz obok mnie i zrobiłem z niej współwłaścicielkę, ponieważ ta mała czarna jest kobietą mojego życia. Wciąż seksowna tak jak kiedyś, piękna tak jak kiedyś, wygadana tak jak kiedyś i zazdrosna jak nigdy.

Tak, Dree jest największą zazdrośnicą na świecie. Chociaż nie daję jej do tego powodów, ona i grozi każdej kobiecie, która przechodzi przez próg w mojej firmie. W moim przypadku to samo jest z facetami, ale oboje wiemy jedno.. ona jest tylko moja i ja jestem tylko jej.

Mój najlepszy przyjaciel Chris wychowuje dziecko Siller'a, który trafił do więzienia i podobno został tam zgwałcony kilkanaście razy przez więźniów, którzy nienawidzą gwałtów na dzieciach, bo prawdę mówiąc, Eva była jeszcze pieprzonym dzieckiem, kiedy ten bogaty frajer zrobił to wbrew jej woli.

Eva ma teraz dwadzieścia cztery lata i ośmioletniego syna Dean'a. Z Chris'em są od kilku lat małżeństwem i z tego, co mi wiadomo, planują kolejne pociechy.

Zack, Jamie i Mark nie utrzymują już z nami zbytniego kontaktu, cóż, lata szkolne się skończyły, zaczęło się prawdziwe życie i nie często spotykam kogoś, z kim utrzymywałem kontakt, gdy byłem młodszy.

Jeśli chodzi o dom dziecka.. nasłaliśmy na niego uprawnionych ludzi i dyrektorka trafiła do paki na kilkanaście lat. Wtedy sąd zadecydował o rozwiązaniu tego domu dziecka i urzędnicy mieli rozwieść wszystkie dzieci po całym państwie. Oczywiście Dree nie mogła na to pozwolić i przeznaczyła dużo pieniędzy na to, żeby go wyremontować i od tamtego czasu dyrektorem jest całkowicie nowa osoba, której nikt dotychczas nie znał, Bianca Shelvin-Plation, obecnie żona wujka Dree i przemiła kobieta o przyjaznym uśmiechu i miłością dla młodszych.

Sama podobno nie może mieć dzieci, a dlatego, że miała idealne klasyfikacje, została nową panią dyrektor placówki.

Moi rodzice są szczęśliwi, że znalazłem miłość swojego życia. Wychowują moją hot jedenastolatkę, która ostatnio jest częstym gościem w naszym domu. Darcy wyrosła na śliczną dziewczynkę, no bo jakby inaczej, w końcu to moja siostra. Uwielbia mi dokuczać i robić na złość, obie z Niną są nie do wytrzymania.

Mam wszystko. Mam miłość, rodzinę i dom, mam wszystko.




Zamknięte Bramy ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz