גילה- אמא של נעה
רוני- אבא של נעהנעה, לאן את הולכת?״
טל הופיע מולי ממש בדיוק שיצאתי מחדרי ושאל בסקרנות. אני מבינה שממש משעמם לו אם הוא מתעניין לאן אני הולכת.
״לידיד,״
עניתי והתקדמתי אל עבר המעלית כאשר טל הולך אחרי כמו פודל.
״מה להומו הזה?״
טל אמר וציחקק לעצמו אבל אני לא יחסתי אליו חשיבות רבה. הגעתי למעלית, לחצתי על הכפתור והיא נפתחה ממש כאילו חיכתה שאני אכנס אליה. טל נכנס איתי גם למעלית מה שהרגיז אותי כי בזמן האחרון הוא נדחף ליותר מידי מקומות. לחצתי על המספר אחד, שמוביל לקומת הכניסה מהבית רק שעכשיו אני אצא ממנה.
אך טל שלח את ידו ולחץ על הספרה תשע, מה שגרם למעלית לעלות במקום לרדת.״מה יש לך לחפש בקומה של אחי?״
שאלתי ברוגז וטל נשען על המעקה בנוחות רבה.
״מה אכפת לך?״
הוא שאל בהתנשאות מעצבנת שכל כך אופיינית לטל. הוא יכול לשגע אותי הילד הזה, הוא הכי מעצבן שהכרתי במשך כל חיי ואני נשבעת בכך.
המעלית נעצרה, טל יצא ממנה ואני ישר סגרתי אותה והיא ירדה עד לקומת הכניסה. המעלית נפתחה, כמה אנשים בחליפות שחורות עמדו ליד הספה ששכנה בדיוק ליד המעלית והם דיברו לעצמם עד שראו אותי יוצאת מהמעלית והשתתקו כמו ילדים אחרי שאמא שלהם צועקת עליהם שהיו בשקט.התקדמתי בזהירות לדלת הכניסה שממש אי אפשר להתעלם ממנה כי היא בגודל של הכיתה שלי.
״ילדה, מי את?״
אחד מהבחורים שאל בקול סמכותי ואני גיחכתי לעצמי כמה הוא בטוח בעצמו.
״אם כבר מי אתה?״
שאלתי בחוצפה שלא אופיינית לי כלל.
הייתי מעוצבנת על יובל שלא הבין שאני מתוסכלת ועל טל כי הוא טל והוא תמיד מרגיז אותי, רק מלראות אותו עולים לי העצבים אז החלטתי לשחק קצת.״מתוקה,״
הוא אמר בציחקוק ואני כל כך התאפקתי שלא לצחוק לו מול הפרצוף. הוא פשוט לא יודע עם מי הוא הסתבך.
״שאלתי שאלה. תעני עליה״
הבחור נהפך לרציני והרים את קולו בצורה שהבהילה אותי מעט עד שגרמה לי לקפוץ במקום ולכן גם הגברים שישבו ליד הבחור שדיבר אלי צחקקו.״גם אני שאלתי שאלה. תענה״
החזרתי לו באותה נימה רק שאני בטוחה שנראתי כמו ילדה קטנה שמנסה לאיים על בבון ובמילה אחת- טיפשית.
״את מעלה לי את העצבים, את בכלל יודעת מי אני?״
הבחור שאל כאילו הוא מלך העולם ואני בטוחה בכך ששמעתי איום בדבריו, ממש מזהיר אותי מפניו.״זה בדיוק מה שאני שואלת,״
זה עוד פרט שלא הבנתי מהוויכוח החסר משמעות עם הבחור הגונזילה הזה. שאלתי לפני כמה שניות מי הוא ועכשיו בשיא הביטחון הוא שואל אם אני יודעת מי הוא, אבל זה בדיוק מה ששאלתי. כנראה שחשיבה זה לא הצד החזק שבו.
״אני בן אדם שלא כדאי לך להתעסק איתו ותעני על מה ששואלים אותך״
הוא החל לתפוס ביטחון, כאילו בטוח שאני סתם ילדה מסכנה שנכנסה לבית הזה, הוא כל כך לא יודע שכשאני עצבנית לא כדאי להכיר אותי.
״אני נעה, מספיק טוב?״
שאלתי בהתחצפות כאילו הרגע הוא לא איים עלי שאסור לי להתעסק איתו.
״לא, ילדה פישרית, ששואלים מי את, תעני ותפרטי כי השם זה לא מה שחשוב״
הבחור קם, התקדם אלי ומרגע לרגע נעשה יותר ויותר אדום ואני בכלל לא הבנתי למה, בסך הכל לא עניתי לו לשאלה מסכנה וגם בסוף עוד עניתי.
YOU ARE READING
מסוכן בשבילך
Actionנעה האחות הקטנה של האיש המסוכן ביותר בעולם. היא בעיקר תמימה ולא מודעת לרמות שאחיה הגדול מסוגל להגיע. היא חיה עם אח שלה יובל בבית חלומות ענק, ביחד עם טל, האח הקטן של החבר הטוב ביותר של יובל. אבל כמו בחיים יש בעיות, כי בלעדיהן הכל היה משעמם. נעה מתחי...